livet är mystiskt
jag tycker att det är mystiskt med spöken och sånt, hur går det till i gentligen?
jag har uppleft många mystiska händelser med spöken.
en dag var jag hos min kompis anette, vi var ensamma i huset då med hennes hundar.
vi var på övervåningen då, i hennes sons sovrum hon skulle visa mig en film på tatorn.
jag började känna att det blev is kalt i sovrummet så hela jag frös, jag frågade min kompis om alla fönster va stängt.
och alla fönster va stängda, sedan tittade jag på hundarna som låg i sängen som tittade ut mot hallen.
då viste jag att de ser nog något uti hallen, annete och jag gick ut dit.
och då hörde jag en spökröst av en dam fast det lät som när ett band hakade upp sig, en lång mening va det i alla fall.
jag hörde inte riktigt på vad hon sa för jag lyssnade väll inte ordentligt, och det va nog tur det.
det kändes som hon stog alldeles bevid mig då när hon talade.
jag fick kalla kårrar i hela kroppen då, här är tavlan på damen som spökar.
för när jag tittar på tavlan när jag är hos min kompis så känner jag innom mig att hon är nära mig, då när jag tittar på tavlan.
damen heter Carin, bakom tavlan
Förstår att det kändes inget vidare, jag brukar även hoppa till när något händer plötsligt. Men man vänjer sig, och då får man säga åt dom att inte komma för hastigt. När du lärt dej det blir det inte så konstigt.

mm

Har du sett att det står en man/kvinna mellan paret på tavlan?
Mvh
//Maria
//Maria

Håller med # 3 här ovan. att man kan se som om någon står mellan det gamla paret på tavlan.
Håller med ovanstående, ser ej om det är man eller kvinna men en ljus dräkt och en hätta på huvudet, man ser ansiktet men kan ej tyda det

Ja, det står någon mellan paret , får känslan av att det är en ung kvinna som inte mått så bra sista tiden i sitt liv , som kämpat mot en svår sjukdom .

aa för i bland när jag är hos min kompis så kan jag få lite jobbigt att andas just där luften är tung.

Det ser även ut som ett ansikte snett till höger bakom kvinnan "i staketet", ser ni det?
Mvh
//Maria
//Maria

Ser också personen som står mellan paret. En kvinna tror jag. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Jag ser också personerna.. :)
#8 Jupp jag ser det! Tycker det ser ganska manligt ut..
#8 Ja! Jag såg också det! Och jag som inte brukar se något… *glad*

jag kan med se personen emellan dem, fast inte då när jag tog kort på fotot.