Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1038 ggr
Jimmy-Ottossn
0

Rån

Var hoss mina föräldrar i Ukna igår kom dit vid 17.00  ungefär, 17.55 vart affären rånad precis vid stängningsdags, dem försvann spårlöst ingen såg bil eller något…fast det roliga var att jag har i ett par dagars tid funderat på att byta bil och har fått upp en speciell bil i huvudet men en sån vill jag absolut inte ha, och igår kväll sent fick jag veta att just en sån bil i samma färg som jag sett skulle dem ha haft fanns tydligen folk som hadde sett en sån bil i ukna under dagen varit parkerad här och där och åkt runt mest runt affären, ingen kände någon som hadde en sån bil där så dem är nästan helt säkra på att det var den…

Men är skrämmande vilka människor det finns…

Elisabeth-J
0

Det är så obehagligt när sånt händer. Mina tankar idag finns för branden i stadshotellet i Eskilstuna som var anlagd, hela hoteller såg ut att vara nerbrunnet :(  Jag ska titta mer ikväll på efterlyst om det men jag hoppas att dom får tag i dom personer som utför dessa brutala rån, bränder och mord som förekommer så mycket nu.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jimmy-Ottossn
0

Ja ush det är verkligen hemskt! såg en dokumentär på tv ang diskoteksbranden i göteborg som var för ett antal år sedan, var verkligen hemskt att se på!

Ska också kolla på efterlyst ikväll, det programmet är ju guld värt! det hjälper ju oftast rätt mycket i utredningarna!

[Jeremina]
0

Kul det där med bilen, inte själva rånet men branden är ju hemskt att höra om..hur kan någon tända på ett hus med människor i? Obestämd

molly57
0

ursch..vad obehagligt.Det händer hemska saker hela tiden.Läser eller hör på redion/tv. Tyvärr faller det,bort lika fort i glömska.Glömmer bort brottsoffren. Lika väl som man läser om en olycka,står t:ex ingen  fick livshotande skade.Likaväl kan personen få ett långvarigt handikapp/funktionshinder.Kan nog många gånger tycka att förövaren förstor utrymme i tidningar/radio tv.

Kram Åsa

Elisabeth-J
0

Jag försöker få tag på min son och systerson som jobbar precis intill hotellet men jag får inte tag på någon av dom, så nu är oroliga mamman i mig väldigt stark.

Elisabeth 

TantAlma
0

#5 Det kan jag förstå Elisabeth, håll oss uppdaterade så skickar jag ut en önskan att han/de ska ringa hem…

Alma

Elisabeth-J
0

#6 Tack TantAlma! Självklar håller jag er uppdaterade.

Kram

Elisabeth 

Denna kommentar har tagits bort.