Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 454 ggr
Red-Lady
0

Nu är jag

Nu är jag hjärte glad idag Skall min Doter och min lilla goa barnbarn Komma hem till oss. Jag hoppas att dom kör lungt. Man blir ju så orolig när dom är yte på vägarna.Det är ju 50 mil i mellan oss. Ha det gott alla.

Elisabeth-J
0

Vad roligt! Jag önskar er en underbar tid tillsammans nu när dom ska vara hos dig, ni kommer att få några jättemysiga dagar :)

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0

Säger som Elisabeht. Vad kul. Men det är ju ingen liten bit som dom har att åka. Så du får ha det mysigt med barnban o dotter..

Salad Pizza Pie Hot Chocolate Soda Cup 

Lena.P är jag i verkliga livet.

Red-Lady
0

#1#

Tack Elisabet. Det skall bli så roligt. Jag längtar så efter dom.

I början av april skall jag vara där uppe oss dom. För då blir jag mormor för andra gången. Jag måste ju hjälpa hene med lilla Clara. Ha det bra Elisabert vi hörs.

#2#

Tack skall du ha. Ja det är ju några mil för dom det tar ca 7 timmar innan dom är här. Ha det gott vi hörs.

Britt-Marie
0

Hoppas din dag varit riktigt fin med din dotter och barnbarn.

Själv så har jag varit med Ullis, min sons sabo till Lindesberg hon skulle träffa en barnmorska där idag. Hon har såna besvär av foglossning. Hon blev sjukskriven.

Sedan var vi och tittade på lite babykläder och jag kunde inte låta bli än köpte en lite body. Neutral färg som passar både kille och tjej. Vi passade även på att äta en bit mat ute idag och så var vi och fikade hos Ullis mamma på hennes jobb under hennes lunchrast.

Trött har jag varit sedan jag kom hem, men det har varit roligt att komma ut lite. Skönt att orka lite mera efter mina operationer. Det går åt rätt håll.

Rätt håll går det också med vädret, idag har vi haft som vår i luften. Takdropp och solen har skinit. Så väder mässigt har det också varit en bra dag.