Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 742 ggr
signemo
0

Är lat

Är just nu väldigt lat. Har först jobbat och sen suttit i ett telefonmöte och mest lyssnat. (Det var meningen). Men blev så trött, en rikig slappis efteråt. Visst jag skall sätta fart lite senareFlört. Men just nu skall jag njuta av soffan och datorn en stund. Väntar inga besök .Har alldeles tyst omkring mig.

Är det några här inne. Har Ni lust att öva med att läsa av mig eller så.

När jag ändå pladdrar på så passar jag på att ge er en dagens ros Se hela bildenför att Ni är goa här.

Var rädda om varandra

[GunillaF]
0

En fördel när man är lat och inte ids göra nåt, är att det som ska göras stannar kvar och väntar! Flört

signemo
0

Jajamen. Stämmer bra. Man behöver inte vara rädd att nån tar ifrån en jobbet. Med åren skämms jag inte för att ta det lugnt om jag känner jag behöver det. Idag är en slappisdag. Fast jag börjar bli sugen på att laga nått gott till kvällen. Har Ni tips

Var rädda om varandra

trollet60
0

Flört, Så gör jag nästan varje dag! Gör bara det jag har lust med, och inte har jag förstånd att skämmas för det heller!

Ibland har jag lite sömnad som ska göras, men det brukar vara snabbt avklarat, sedan är det skönt att inta soffan i ryggläge! Har jag tur kan det bli en liten tupplur också!

En god räkmacka, eller en varm macka med något smarrigt på!

signemo
0

Uhm. Varm macka. Oj klockan är bara 16.

Var rädda om varandra

[GunillaF]
0

Wok.