Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 981 ggr
Elisabeth-J
0

Fettisdagen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag går det nog åt en hel del semlor i vårt land, har du ätit någon semla idag på fettisdagen? Jag har inte gjort det än men ska göra det när jag åker tillbaka till slalombacken för där finns det i fiket :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hoppfull
0

Vi tjuvstartade i lördags… jag har inte bestämt mig ännu för om vi ska käka idag eller vänta till helgen…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Det blir nog en och annan semla idag! Skäms 

Jag var ut imorse på fikarasten och hämtade in fastlagsris och satte i en vas på skrivbordet. Det blev lite vårkänslor ioch med det.

Ikväll blir det brunabönor och fläsk till middag. En tradition.

Gunilla

[Puppan]
0

Jajjamen det blir en semla ikväll hos mamma!

Tatsu
0

Vi blev bjudna på jobbet idag av en säljare, jag äter själv inte semlor men de försvann snabbt.
Maken blev lite plutt att  jag inte hade köpt med några hem ikväll.   Både på Konsum och Ica här i Fränsta sålde de semlor för 5:-/st, de lär nog ha sålt en hel del.

Nu ska T.O och jag gå och inviga våra nya TV fåtöljer som vi fick hem idag, helmysiga, man sitter så skönt ( undrar vem som somnar först) Ny matta och gardiner det blev ett helt nytt rum (bara en soffa som står ivägen just nu) ska kolla på Mentalisten eller vad det hette, jag såg förra avsnittet men blev inte så jätte imponerad. Ska väl ge det en chans till. Annars är det väl bara Daniel och Victoria på alla kanaler.
Äntligen slår de till GRATTIS till förlovningen får man väl säga till de lyckliga tu. Roligt med ett kungligt bröllop framöver.

Tatsu

haltalotta
0

Det har inte blivit någon semla idag, men imorgon då jag ska var hemma. Måste baka egna och göra egen fyllning.

Det är inte helt fel med hjortronsylt i stället för mandelmassa.

LinnB
0

Ingen semla idag! Jag är inget större fan av dom.. däremot har jag tryckt både vit choklad och kanderade mandlar Oskyldig

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Cristine
0

Jag har inte ätit semlor sedan jag var liten. Då fick man dem med varm mjölk på tallrik.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jennie-S
0

hehe missat totalt att det är idag..

pendeln
0

Ja jag har ätit semlor i dag, gjorde faktiskt dem själv och begav mig till mitt arbete och serverade mina arbetskamrater på ett gäng semlor.