God morgon
God morgon på er alla. Här är det 2 minus nu på morgonen och mulet. Har vi tur idag kanske solen kan tita fram. Så kan jag ut lite idag tänkte jag. Ha det gott alla. Och var rädda om er. Vi hörs

God morgon! Här börjar solen titta fram och -3 har vi ute just nu. Idag ska Robin och hans klass åka slalom så jag ska skutsa några barn dit men jag vägrar att åka själv så jag tittar på barnen som är så duktiga och sen finns det ju en mysig restaurang där så där kan man sitta och fika :)
Önskar er alla en fin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon! Solen försökte men försvann i horizonten och -1,9 kallt.Pappersarbete väntar..inte så roligt men måste göras. Det gäller att ha gott humör innan starten
Ha en härlig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon kära Ö-bor!
Här är det också -2 grader och jag hoppas snön smälter bort snart så det kan bli vååååår!!! Ska snart köra Tindra till dagis sen ska jag ner och fixa lite där nere för cirkeln ikväll. Önskar er alla en fin tisdag.
Godmorgon!
-3 grader och klarblå himmel. Åh, den som fick vara ute idag….
Jag smyger väl ut och röker lite oftare så jag får se solen lite.
Ha en bra dag, alla!

God morgon på er! Här är det -2 grader, fick ju en del snö häromdagen så vovven är tok glad medans jag börjar sakna våren nu =) Ska ta och göra iordning mig och gå ut med hunden och sen ner till gymmet.
Önskar er alla en härlig dag!
Godmorgon, här är det -2 grader och dimma. Hoppas det lättar sen och att det inte snöar så jag kan ta mig iväg till cirkeln ikväll.
Önskar er alla en fin dag 

Kram till alla från ett soligt och fint Örebro!
Ha en fin dag med många smaskiga semlor
.
Hej!
Hos mig är det +1 och halvsol. Är ledig idag….men är lite hängig och håller formligen på att hosta upp lungorna….så det blir nog en dag i soffan lyssnandes på en god talbok och givetvis en semla i munnen! :)
Ha det gott alla här på ÖN.
Kram, Mabia

Hej hej på er alla Ö-bor!
Här var det -5,5 då jag steg upp i morse och solen tittade fram. Men nu har den gömt sig igen och det är mulet, men det gluttar fram lite blått här och var på himlen alla fall. Just nu så är de 0,7 på + sidan. Jag hörde takdroppet igår, härligt att höra det. Ljusare och ljusare dagar får vi med. Så vi är på väg mot rätt håll.
Ja, idag skall man ju äta en semla, men vet inte om det blir någon. Nog för att jag är sugen. Men jag och en väninna åt en varsin, då liten semla, fanns olika storlekar att välja på på ett fik i Ludvika. Men blev inte att må så bra efter den. Kände mig uppkörd och konstig i magen. Får ännu vara lite försiktig med vad jag stoppar i mig.
Köttfärssås och spagetti står och puttrar på spisen för tillfället. Skall äta och sedan ta mig en runda ute.
Ha det gott!
Britt-Marie
Godmorgon
Härlig soldis här i vintersnön!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

God dag alla glada vänner !
Här var det allmän utdelning av semlor i dag….en till dig å en till dig….varsegod =)
Hoppas det smakar….nybakade…å fräscha….
Annars…är allt bra? Själv så har man varit på *ryggis* och gjort en del tester. Så nu är man nöjd för dagen…..
Sköt om er ! Många kramar Magnus
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
God eftermiddag, vi har sol i Skåne och +2°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Hej Farwuq! Hur gick det med sagan?! 
Sagan slutade i luften, precis där en drake ska vara!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Perfekt!