Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 796 ggr
bettis69
0

Varsel?

Jag låg och tittade på tv i soffan när jag som halvt slumrade till och hörde ett kvinnojämmer och någon som ropade mitt namn. Jag kände igen rösten. Det tillhörde en granne till mig som är i 60 års åldern.

Det var så verkligt och jag drömde inte, så jag berättade detta för min väninna, men hon sade att det säkert bara var en dröm. Men jag kände mig orolig..

Nästa morgon (alldeles för någon dag sedan) hade min väninna fått för sig att hon skulle gå titta  till henne på morgonen, vilket hon inte brukar göra.

När hon kommer dit, så står det en brandbil utanför och hon undrar vad som hänt. Det visar sig att det börjat brinna i hennes lägenhet (min grannes..60 åringens) och dom har tagit henne till sjukhus för rökskador.

Då förstod jag att det jag upplevde inte var en dröm, utan en form av varsel. Min väninna var också så förundrad över hur hon fick för sig att hon skulle gå dit på morgonen!

[Jeremina]
0

Grattis…bra om man kan hjälpa någon, eller hur? Kram Jeremina!

bettis69
0

Det är ju det som är så knasigt. Jag känner henne inte så väldans bra, men jag vågade inte lita på det jag fick till mig, så jag gick aldrig dit, men då tog min vän över istället.

Men hon mår iallafall bra. huvusaken :-)