Inspiration
Vi blir ju inspirerade av många saker i vardagen och idag har jag blivit inspirerad av min goa son och hans glada humör, jag har inpirerats av lärarna på skolan och i mitt arbete :) Jag vaknade tidigt imorse och kände en stor inspiration för att städa och tvätta, det är nog den ljusa tiden nu som inspirerar när våren är på gång :)
Vad har du blivit inspirerad av idag?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag blev inspirerad av att sortera bort böcker i mina bokhyllor även om det inte gick så bra ;-) Det blev bara 7-8 böcker mindre.Brukar försöka göra mig av med böcker med jämna mellanrum, det är likadant varje gång……………..Det är alldeles för många böcker kvar.
" Var nära naturen - var när dig själv "

Jag har blivit inspirerad av min son idag. Han är så vetgirig och frågar om allt mellan himmel och jord. Idag handlade det om Big Bang , om hur allt liv på jorden började….
Jag får också inspiration av ljuset. Jag vill ut med allt gammalt skräp som syns när dagarna blir längre, så idag har jag storstädat hela huset och kastat gamla leksaker och annat skräp från barnens rum. Så nu är det så fint här hemma!
Jag blev inspirerad att vara glad och så nöjd med mitt liv när jag satte mig på balkongen i förmiddags och såg sol, blå himmel lite lagom molnprydd och det bästa var att det doftade vår. Vår !!!! Härligt, en tid för lite laddning med energi känner jag.
Amor Vincit Omnia
Jag blev inspererad av ett foto jag tog i sommras av några måsar när jag låg på rygg på gräsmattan. Jag tänker göra en takmålning i sovrummet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej!
Tittar bara in som hastigast här och det var verkligen länge sedan sist. Jag inspireras av att skriva min allra första av bok ute på nätet och känner därför någon av er alla för att skicka mig en massa av kraft, så att alla mina ord bara bubblar ut så tar jag tacksamt emot den kraften.
Ha det så gott och låt alla känna av kraften som flödar ut ur oss på alla våra olika sätt /Hjärtekram från Spanaren
Min man och våra djur….
#5 Åh, vad underbart att kunna ligga i sängen och titta på nåt vackert! Vita tak är för himla tråkigt!