Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 928 ggr
Ayena
0

George Harrison 1943 - 2001

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sunrise doesn't last all morning

A cloudburst doesn't last all day

Seems my love is up,

And has left you with no warning

But it's not always going to be this grey

All things must pass, all things must pass away

Ayena
0
Eleri-Twinkle
0

WOW, Gilla…:-O

Cristine
0

Det kan ju inte bli bättre!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

kajsa-kavat
0

Vilken otroligt fin bild av George Harrison, precis som jag minns honom från min tonårstid när han och dom övriga Beatlarna "hängde" överallt på väggarna i mitt tonårsrum, för mig en glad nostalgitripp.

kram

tommytoe
0

Gillar hans musik! Glad

soulwings
0

CoolDu har verkligen känsla för porträtt!

Ayena
0

Tackar er alla så mycket för beröm. Själv känner jag att George blev bra, är helt nöjd Skrattande

Ayena
0

Ni får säga ifrån om jag ska sluta visa mina bilder. Fick just klara papper från en annan sajt att de inte var intresserade…..

Eleri-Twinkle
0

Jag vill se merSkrattande

Ayena
0

# 9 - Tack Eleri Kyss

Choklad
0

Ja han är verkligen mycket bra! Så vackert tecknad…..jag vill också se mer…Gladnej sluta inte visa dina bilder!

U R us

wolfie
0

Wow!helt klart lik honom!Klart du ska publicera dina bilder här!

Ina123
0

Wow vad du är duktig! Klart vi vill se Glad

Gahella
0

Det där Gunilla var verkligen inte skysst! Det var du själv som sa du inte skulle visa dina bilder mer hos oss! Det började med att du inte var nöjd med Jim Morrison, och då började ett engagemang från vårt håll att hjälpa dig. Det var syftet, ingenting annat!

Och sedan gå in på en annan sajt och snacka strunt, tycker inte jag heller är särskilt skysst. Jag är inte den som vill ha rätt eller tjafsa, men det här gillade inte jag.

Och som jag skrev till dig där; hur mycket beröm, utan ett uns av kritik har du fått på alla dina alster du visat oss genom tiderna?! Har du helt glömt bort det? Rätt ska vara rätt!

Hoppas ni ursäktar mig härinne på ÖN, det här tillhör inte min vanliga ordning att göra liknande. Men detta blev lite magstarkt för mig!

Ayena
0

# 14

Har jag nämnt UJ här inne?

Har jag snackat skit om UJ på någon sajt?

Frejzan
0

Wow, jag kan inte finna ord. Utsökt. Du är jätteduktig på porträtt. Du har fått till det så exakt rätt.

Fortsätt du med dina bilder.

Ayena
0

Gahella!

Kan vi inte hålla oss till denna diskussion inne på UJ? I den tråden där jag skriver att jag blev ledsen för kritiken av Jim Morrison bilden, hur den blev sönderkritiserad från flera av er inne på UJ?

Räcker det inte med att vi diskuterar detta där inne?

Ayena
0

Till er alla här inne på ÖN:

Jag beklagar mitt utbrott i # 17 här ovan. Det blir bara för mycket ibland.

Jag kommer att fortsätta skicka in mina bilder här, så lätt kommer ni inte undan Flört

Kram från Gilla

Frejzan
0

Det är bra. Du är jätteduktig på tecknat.

Använder du såna där lösa pennor som det blir lite suddigt av och man kan ta fingret o dra ut skuggning? Finns det något att spreja över så det inte "flyter iväg" sen.

Tänker då på min grabb som älskar att teckna. Han gör inte så mycket mjukskuggningar med fingret/tops utan bara med pennan.

Choklad
0

#19 Ja det finns ett spray..kallas för fixativ. Men om grabben är liten så är det nog bäst om någon vuxen sprayar på det, eftersom man ska ha god ventilation när det används.

Man kan också ta och pensla över med eget gjort fixativ , som man gör av gelatin.detta är ofarligt.

U R us

Frejzan
0

Han är inte så liten. Jag är ju gammal ju…. Obestämd  Han är 21

Ayena
0

# 19 - Tack för beröm. Såg inte inlägget förrän nu idag och ser att du redan fått råd om fixativ.

Jag använder vanlig blyerts med olika hårdhet, börjar med den hårdaste för uppbyggnad av konturer, linjer och svaga skuggor. Sen bygger jag uppbilden allteftersom med mjukare och mjukare för att kunna sudda med fingret där jag vill ha skuggningen i mjukare övergång.

Choklad
0

# 21..ojsan…förlåt, jag är van vid mina barnbarn..vi brukar rita lite när dom är här…så jag tänkte i den åldernSkämsdu ser inte alls gammal ut på bilden ju….Obestämd

U R us

Eija
0

Snyggt ritat av Georget Harrison, och fortsätt du att visa dina bilder, jag vill se mer, har oxå varit inne o kikat på din hemsida…och skrivit i gästboken….du är jätteduktig…tummen upp

Eija

Tatsu
0

Jätte bra tecknat, du är jätte duktig.

Frejzan
0

#21 Man får tacka. Inte ofta man får höra att man inte ser gammal  ut. Kyss

#22 Tack för tipset. Provar att "kladda" lite själv men har använt samma lösa penna hela tiden o i olika mörkhet, men ska prova som du säger. Ska även tipsa grabben (21-åringen) som sitter o ritar väldigt mycket. Han använder oxå samma penna hela tiden, fast lite hårdare än den jag har.