Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1744 ggr
Red-Lady
0

Trollsländan

Jag har en trollslända som en liten lampa den går baterier. Den var slägt. När jag tittade på den så var tänd. Den stor i ett fönster. Samma rum som jag har den Har jag kortet på Zedd. Jag slägte den lampan igen gick där ifrån. När jag kom tillbaka dit lys lampan igen. Sen Gick jag och la mig slägte lampan. På morgonen när jag kom ståg den och lys igen. Jag tänkte för mig själv det måste bara vara min älskade Zedd. Som tände lampan. Var tror ni om det. Ha det bra alla och en trevlig lördagskväll på er alla.

chik
0

Vad fint. Vist var det Zedd som busade med dig. Det är vad jag tror.

Ha en trevlig kväl själv.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Red-Lady
0

Tack det skall jag ha,

ellie84
0

hej!

letar runt efter någon/något att få hjälp av…

både jag och min kille upplever att det 'spökar' hemma, mycket utav det rent obehagligt… bla har vi båda känt hur någon (båda känner av att det varit/är en man) kryper ner o lägger sig brevid oss (när vi varit ensamma i sängen, alltså antingen han eller jag) nu i veckan blev jag inte insläppt i lägenheten (ena låset var som låst inifrån, därför undrar om det är jag som börjar bli konstig?) och samma dag satte två spisplattor på sig själva på femman o sexan. kan garantera att de varit avstängda då jag packat upp varor på spisen o visat min kille att hur jag än gnuggar magen mot spisen (brukar stå i alla fall 1-2dm ifrån men i alla fall) så kan jag omöjligt satt på den, o skulle heller inte laga mat förrän om flera timmar senare, så kan inte satt på själv heller, var även 'fel' plattor för matlagning… en natt när vi var ganska nyinflyttade rasade en stor glastavla i golvet, glas över hela vardagsrummet.. värst när man är ensam hemma, mycket oförklarliga ljud, känner sig iakktagen som om någon är precis bakom axeln. en dag fick jag inte komma ut ur klädkammaren, dörren hade glidit igen o var precis som om någon stod utanför o tryckte på, krävdes flera försök innan jag kom ut…upplever som sagt att den är en man, medelålders? kan inte komma på någon avliden släkting osv… har inte rikigt vågat fråga honom nåt, e lite orolig för vad osm kan hända…

men jag har sedan jag var barn ofta kunnat märka eller känna av 'konstiga' saker… (tyvärr så hade jag o vännerna även någon period av 'anden i glaset' ångrar dem gångerna verkligen…)

som sagt tips? vad kan jag vänta mig om jag skulle fråga mannen, kan något gå fel?

mvh ellie

Red-Lady
0

Jag kan ej svara på det du sagt Men om någon annan kan svara dig på det. Ha det gott.

Jane-Lyzell
0

Självklart var det Zedd:-)

"3 Starta en egen tråd on din fråga:-)

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ellie84
0

hej!

tack  : ) har lagt upp ett inlägg, helt ny här, så hoppas det blev rätt ; ) får ta lite tid o lära sig  :)