Kärleken
Kärleken finns alltid hos oss.
Vad är störst på vår jord? Jo, kärleken! Då menar jag kärleken till våra medmänniskor och till vår jord. Det finns flera sorters kärlek. Jag har en enorm kärlek till mina barn och min man.Sedan har jag kärlek till mina vänner det är också på två olika plan. Naturligtvis känner jag dessutom kärlek till alla människor. och till allt vi har omkring oss och även till mig själv. Vi talar alldeles för lite om kärlek som alltid finns i våra hjärtan även om vi glömmer det ibland.
Men stöst är kärleken till varandra Ha det gott

"All you need is love" 

Det är sant som sakt. Det va fint skrivit syster kram mia
Vad du har rätt.
Kärleken är störst av allt.
Med den kan man besegra alla hinder här i världen

Helt rätt! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Så fint skrivet Red-Lady. Du har så rätt så. Kärleken är stor, tyvärr visar för få människor det för varandra.
Jag känner sån kärlek till mitt ännu ofödda barnbarn, längtar varje dag tills hon/han skall födas.
Kärlek till naturen,djuren, vännerna, sin man och som du skriver så kan kärleken kännas på olika sätt. Kärleken till sina barn är en kärlek för sig, så stark.

#5#
Det är sant Britt-Marie. Jag känner stor kärlek till mitt andra barnbarn som kommer till oss i april. Och att våran lilla dotter skall gifta sig i julie. Jag är så glad för deras skull. Jag hoppas att lilla Zedd skall vara med oss. Det vet jag att han är. Jag saknar honom så mycket det finns inga ord för det. Det som jälper mig och min man är alt roligt vi har att se fram i mot. Ha det bra vi hörs och tack

Så sant! 

Så sant Red-Lady.
Kärleken till barn och barnbarn är otroligt stark.
Hos mig är också kärleken till djur väldigt stark,dessa underbara kärleksfulla varelser.
Jag är övertygad om att Zedd är med och delar er glädje. Allt gott.
Kram/ Sonja
Kärleken övervinner allt….