Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 607 ggr
Cristine
0

Medium mitt i kaos!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag bara måste sätta in denna video fast den är på spanska. Det har varit en liten jordbävning och ett stort hotell har rasat över både gäster och arbetare och de som gick förbi i den stunden. Många hade klagat att det var dåligt byggt för att spara pengar. Katastrofen händer i Guadalajara i Mexiko. Ett känt medium är där för att lyssna till alla döda själar men önskar till slut att hon inte haft sin gåva. Det är kaos, alla döda skriker sina namn till de anhöriga som står runt om men inte kan höra dem  så hon ger alla namn hon får men till slut kan hon inte ur skilja något för det är så många röster.

Hon har en man bakom sej som heter Mendoza och som vill ha uppmärksamhet. Han var en av de personer som bara gick förbi. Han säger att först märkte han ett tryck och ett ljud som han troddde skulle göra att trumhinnorna sprack, men sedan blev allt svart. Han rör på en lock i hennes hår för att få uppmärksamhet. Medans han rör på den talar hon om det för interviuaren. Sedan får man se en kvinna och ett barn mot en vägg. Man ska se ögonen på flickan nere.  Hon håller kameran mot alla Orber av de döda som finns bakom henne och vill tala.Till slut blir det för mycket för mediumet som önskar att hon inte vore där. På slutet ser man en dam en tid efterår som talar om att hon stod i närheten när mediumet  sa namnen på en del döda och att hon hört dem av två släktingar.

Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.