Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 17885 ggr
Mammi
2/17/09, 9:33 PM

Röklukt

Min yngsta syster ringde mig i dag och sa att hon ibland känner röklukt, och frågade mig om jag hade nån aning om vad det kunde vara osv. Hon har känt det vid ett flertal tillfällen i det hus hon bor i nu, berättade hon.

Jag själv kan inte få fram sån information, och undrar nu om det är nån här inne som får nån tanke på vem det kan vara, om det nu är nån ande på besök vill säga….?

Jag har mina aningar men vill bara kolla om det kommer fram nåt annat här.

Annons:
Fonrims
2/17/09, 10:28 PM
#1

Jag brukar också känna röklukt, trots att ingen annan gör det. Jag kan till och med vakna på nätterna för det luktar som om det skulle brinna i huset…

Det har hänt flera gånger… Den gången jag kände det som starkast (gick till och med ut, runt huset mitt i natten) så läste jag sedan att en liten pojke hade blivit innebränd samma natt.

Jag vet inte om det är en "medial" grej, men jag kan känna röklukt ofta.

Ayena
2/17/09, 10:33 PM
#2

det kan också vara ett varsel, om det är brandlukt vill säga.

Indiania
2/17/09, 10:41 PM
#3

Jag kan också känna röklukt ibland tobakslukt, utan någon röker….

Fick förklarat för mig en gång av en norskt medium att det var min vägledare som var indian som jag kände utav?

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Hellas]
2/17/09, 10:58 PM
#4

Det är väldigt vanligt att man känner doft från våra vänner då de vill förklara vem de är.
Det är ju svårt att veta vad det är naturligtvis men jag tycker ni ska lita på er känsla helt enkelt.

Ayena
2/18/09, 12:13 AM
#5

Det kan ju vara så att det är en granne som står utanför och röker

Indiania
2/18/09, 10:45 AM
#6

#5 Allt sådant som tex. att grannen står utanför sovrumsfönstret är inte tänkbart i mitt fall Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Mammi
2/18/09, 10:58 AM
#7

Jag/vi har fått hjälp nu med vilka det kunde vara och det var glasklart! Tack Cristine!Kyss

molly57
2/18/09, 3:26 PM
#8

Jag känner ofta röklukt.sådan röklukt man eller rättare sagt.Cigaret/fimp lukt. Och detta både i min nya lgh och i min förra. Själv är jag inte rökare.Det finns ingen möjlighet att det ska komma från grannen heller. Vet inte vad det kan komma ifrån..

Kanske någon från andevärlden? Båden min mamma och styvfar var storrökare.Knepigt att det i båda lgh kom mest(var starkast) i badrummet.

Kram Åsa

Cristine
2/18/09, 3:35 PM
#9

Så lite så!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

powderpuff
2/18/09, 3:46 PM
#10

Jag jobbar i ett relativt stort kostall och ibland luktar det cigarettrök dör och jag vet att en som jobbade med dessa korna innan var rökare, hon gick över till andra sidan för många herrans år sedan. Och det är ingen som rökar av oss som jobbar där nu.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

 

xinluo
2/18/09, 5:50 PM
#11

Jag känner lukten av cigarettrök när min mamma kommer på besök från andevärlden. Ibland så stark att jag får hosta.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Frejzan
2/18/09, 6:29 PM
#12

Peter kände rök för några dagar sen, så vi trodde det var min fd svåger som dog för några veckor sen, men han rökte inte säger dom, så vem det var vet vi inte.

[Jeremina]
2/19/09, 2:16 AM
#13

Jag kände en typ av röklukt när ett hönshus brann ner i grannbyn en mil bort. Sedan känner jag ofta cigarettrök och det är min farmor och farfar som rökte som borstbindare när dem levde.

Ibland när jag sitter och mediterar så kan jag känna röklukt just innan någon av dem tar andlig kontakt med mig.

Kram Jeremina!

Annons:
Upp till toppen
Annons: