Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1588 ggr
[Jeremina]
0

Att lyfta blicken

En medlem har pratat mycket om att vi ska lyfta blicken lite vi som upplever så mycket. Han är intresserad av fenomenen som uppstår men han verkar lite fundersam.

Vad tror ni det betyder?

Kan vara roligt att höra fler som som talar om hur dem tänker….Skrattande Kvällskramar Jeremina!

Mads
0

Känns som en skeptikers uttalande som kanske tycker att man genom att lyfta blicken ska se att det vi upplever har en naturlig förklaring eller att vi ska införskaffa insikten om att det vi upplever inte är " på riktigt ". Så tolkar jag det lite, men kan ju självfallet ha fel.

Tycker det är viktigt att man med ett öppet sinne faktiskt själv är lite skeptisk och inte tror att alla känslor, tankar, drömmar osv är övernaturliga upplevelser. Själv har jag en galet livlig fantasi vilket jag tror tillhör många som är mediala och öppna Glad

Många utav mina drömmar är ren fiction som min lilla fantasifulla hjärna kokat ihop och många drömmar är för mig vägledning och sanndrömmar. Det gäller att sålla och känna av vad som är vad. Inte det lättaste alltid.

Kram

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Mads..det är inte lätt alla gånger…..vi får se om personen ifråga skriver i tråden ikväll….fniss….kvällskram mammalillfis och góa Noah…ha det rimmar SkämsKyss……Jeremina är en STOR FAN av er två…..Skrattande

Mads
0

Jag är ett stort fan av dig också vännen Glad

Nej inte är det lätt alla gånger. Det jag kan ha lite svårt för är när en människa tycker sig veta hur allt är och ska vara, denna människa är övertygad om att dennes sanning helt klart borde bli allas sanning. Där tycker jag att man bör öppna upp sig lite och faktiskt tillåta alla att tycka, tro, känna som de vill. Det gör livet och tillvaron så spännande tycker jag.

Amor Vincit Omnia

Mads
0

Fin ny Avatar förresten !Kyss

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Tack….SkämsTaget idag när jag satt framför datorn…..Flört

[GunillaF]
0

En vän sa till mig att nu när jag fått upp mitt tredje öga, så får jag inte glömma att jag har två andra också.

Mads
0

# 6 Klok vän Gunilla Glad

Amor Vincit Omnia

Mammi
0

# 6 Verkligen klokt sagt!

[Jeremina]
0

Den var mycket bra…..Flört