Avläser
Känner att jag vill öva upp intuitionen lite.
Någon som vill ha sin bild avläst av en amatör?
Blir det alltför många lär jag nog inte orka läsa av er alla, men jag kör så långt jag kan.
Ha gärna två bilder på er själv. Vissa bilder kan vara svåra att läsa av, och det är bra att ha en till att känna av på samma person.
Några frivilliga?
Gärna! Du har tillgång till två foton på min sida i fotoalbumet.
Jag ställer gärna upp om du har lust. Hör av dig via pm i så fall så ska jag försöka klura ut hur man får med bilder där
Kram Madde
Amor Vincit Omnia

Du kan gärna träna på mig! Bild finns på min sida! Kan pma dig en bild till om du vill?
*kram*
Amor vincit omnia
Du får gärna läsa av bilden på min sida!
Den andra har du i albumet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Du får gärna läsa av mig.
Ska fixa något annat kort på mig i albumet. Är tillsammans med barnbarnet på två kort så det är väl inte så bra.
Kram

Du får gärna öva på mig! har tyvärr bara ett foto av mig på min sida, men om det räcker så kör på!
Nu finns två kort på mig i mitt fotoalbum

Du får väldigt gärna läsa av mej osså om du vill och får tid! ser att det är många som vill!:) Jag har mitt nyaste foto inne på min sida! Har aldrig blivit avläst och mycket intresserad av hur det går till!

Hejsan!
Om du har tid o lust så får du gärna läsa av mig,spännande!
Kramis
hej
gärna om du har tid
Hej! Såg detta först nu eftersom jag har haft mina barn med familjer här på smörgåstårta eftersom det är min födelsedag i dag. 
Jag skulle bli jätteglad om du ville läsa av mig. Det finns två kort i mitt album.
Önskar dig en bra helg.
Kram/Kerstin

Hej!
Du får gärna läsa av mig om du har tid och lust 
Ursäkta förseningen!
Imorgon börjar jag läsa av er!
Kram! // TotemoOmoshiroi
Längtar och hoppas jag kommer med #1 
# 14 Ingen fara, ta den tid du behöver. Ingen stress 
Kram
Amor Vincit Omnia

Säger som #16, ingen stress! Ta det när du känner att du har tid och ork 
Kram!
Tack TotemoOmoshiroi!!!
Du var (är) jätteduktig. Du satte allt klockrent. Jag är överväldigad och imponerad! 
Kram, GunillaF

Är jag för sent ute? Annars får du gärna läsa av mig med. Finns foto i mitt fotoalbum ( Blandat)
du får gärna läsa av mej :) har bild i mitt fotoalbum.
Om du har nån tid och ork över, får du gärna läsa av mig.
Och jag har inte bråttom… väntar så gärna så…
Du får gärna läsa av mig bild finns i mitt album 
Ljus Carina
Nu är jag inte alls insatt i något sånt här, så jag undrar; vad exakt innebär en avläsning?
Om du har tid och lust skulle jag jättegärna prova! Låt mig få veta i så fall så ska jag fixa fram några bilder

Jag ställer gärna upp om du har tid och lust! Vore jättespännande!

du får gärna läsa av mig med. Ska se till att lägga ut bilder i fotoalbumet. Annars finns många bilder på min blogg www.justmadde.blogg.se =)

Om du orkar, och har tid och lust får du gärna läsa av mig också!