Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1182 ggr
Eija
0

En till teckning....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Nu har jag ritat av en grannes hundar, båda är borta…och den senaste den stora svarta…blev tyvärr borttagen p g a att han har huggit så många hundar här nu….

Även min fick sig en dust av han när jag flytta hit, men det var mycket Friscos fel med, för han sprang ut o attackera honom….Dom kom inte alls överens….så nu är han borta, och jag tycker så synd om matte o husse…

Dom är så goa o hundkära, men vad skall dom göra när hunden inte gick att tygla, och han var stor o stark, en blandninga av Newfoundland o schäfer…dom hade munkorg på honom, men ändå så fick han loss den och högg….

Matte blev så glad för tavlan av dom och jag vart så glad att hon blev nöjd…..

Eija
0

Första hunden Lady..

Jane-Lyzell
0

Oh så fina!

Vad duktig du är!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eija
0

Och Lufsen….

Eija
0

Tack….det är så rogivande att få koncentrera sig på annat än det som ligger framför sig…..

kram/Eija

[Puppan]
0

Du är väldigt duktig på att rita. Jättefina hundar!

Eija
0

Tack Puppan, fast jag är inte riktigt nöjd själv, men det gick icke att få till det bättre, med vovven som har tungan framme….men det var hans kännetecken sa matte….han har den framme på alla foton hon har…så…men hon vart ju helnöjd o det är huvudsaken…

tack igen för man behöver lite uppmuntran ibland som alla barn…hi,hi,hi…

nero
0

Jättefint!!! Va duktig du är!!Glad

[Jeremina]
0

Så fina dem är…du är såå duktig…kram Eija Glad från Jeremina!

Blackfeather
0

Fina teckningar…vad bra du är på att teckna!

Bybo
0

Vad du kan Eija Glad Vet du, jag tyckte bäst om den med tungan ute Tungan ute #3

Ayena
0

Jättefina teckningar!

Glad

Kram Gilla

Marina2
0

Fina! Duktigt ritat Eija.

Kram/Marina

Obs! Min schäfer har också ett öra som "vippar".

Har också haft en New Foundland,de har ett hjärta av guld. Tänk du han var 74 i manken och vägde också 74 men muskolös.så grann han var! Måste ju berätta att han kunde apportera ett sex pack öl i en korg,flensburger pils! Det var min man väldigt stolt över!

Men det har ju alla våra djur.

Marina2
0

Menar att alla djur har ett hjärta av guld!

Eija
0

Hej o tack för alla gulliga positiva klappar på min lite blygsamma alter ego….man tror inte själv så mycket på att man kan egentligen…men huvudsaken var ju att ägaren till hundarna var nöjd….

#12, Glad, det måste ha sett jättekul ut när den bar den….har oxå haft en Newfoundland förut, och visst är dom lugna o goa….så länge dom inte är i närheten av vatten förståss….då jäklar blir det fart…..våran bara ääääääälska vatten….och sen komma o få stänka av sig när man låg där på filten….såååå mysigt….

kram o tack alla raringar….

Eija

Frejzan
0

Fina hundar. Du är så duktig Eija. Tänk va många bra konstnärer vi har här på ÖN. Jättekul.

Jennie-S
0

Vad duktig du är Eija! Fin teckning och fina vovvar! =)

maiya
0

Vilka fina teckningar du har ritat Eija.

Du är jätteduktig på att teckna.

Kram!

Ina123
0

Vad duktig du är Eija, dom är jättefina vovvarna du tecknat! Kram

LinnB
0

Du är verkligen jätteduktig! Jättefina vovvar Glad

Kram på dig!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

wolfie
0

Åh så fina teckningar!

Britt-Marie
0

Du har tecknat hundarna jättefint. Du är duktig på att teckan både djur och människor.

Eija
0

Tack snälla ni oxå, 15, 16, 17, 18, 19, och 20  för att ni ger så mycket ros för mina vovvar på teckningen….

Kram/Eija

Eija
0

Tack Britt-Marie, jag hann visst skriva innan ditt syntes…..kram