Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1297 ggr
mejasmatte
0

Sorg

Min älskade kattgumma,Elsa,gick över regnbågsbron i söndags! 15 underbara år fick vi tillsammans,det var verkligen hon o jag. Jag håller på att bli tokig av sorg o saknad,vill så gärna ha ett litet Tecken från henne så jag vet att hon har det bra….kommer hon att visa sej? Är det nån som har erfarenhet?

Ayena
0

Jag vet precis hur det känns och hur ont det gör när man mister en kär vän. Jag har själv en kattflicka som blir 16 i år och som jag kanske måste ta bort. Det får visa sig om några dagar.

När min förra katt dog så visade den sig väldigt ofta för mig. Inte direkt utan det kom några veckor efteråt. Jag är helt övertygad om att hon har det bra i sin katthimmel och att hon kommer att hälsa på dig.

Skickar en styrkekram till dig!

mejasmatte
0

Tusen tack!! Jag går runt i huset och "letar" efter henne,det här är det värsta jag varit med om…..livet blir inte som förut! Har dessutom två goa hundar och en katt till,tänker på den dag det är deras tur,såå mycket sorger man har framför sej….

ullis30
0

Hon har det säkert bra där hon är och vet att du saknar henne ,vet själv hur det är att mista sin vän har mist 3 st djur som ja saknar jättemycket ,kram

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mejasmatte.Beklagar.

Jag har mina bortgångna djur runt mig i bland. Jag har sett min häst helt klart o min gamla hund. Så visst kan dom visa sig..

Men du får tänka på att hon har det så bra nu..Om det kan hjälpa dig. Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

haltalotta
0

Det kan känns lika hemst att förlora en kärt husdjur som en anhörig. Jag kan förstå om det är någon som reagera på den meningen, men lever man med en katt/hund som en kär vän, så känns det väldigt tomt. Det är synd att inte alla förstår att man har rätt att sörja ett husdjur lika mycket som man sörjer en människa.

Jag har själv haft minst 10 st katter/hundar/kaniner som gått vidare. En del av ålderdom och en del när livet just har börjat. Det är svårt då de gamla går över, men det går inte att förklara hur det är när de är 1-2 år. Jag har haft 2 st hundar som var bara 2 år då de dog och det känns svårt fortfarnande när jag tänker på det.

Din katt har det bra där hon är.

Kram

Fonrims
0

Åh, jag tänker på dig! Det är snart 3 veckor sedan min älskade kattpojke (12 år) gick över till andra sidan. Jag tycker mig ha känt av honom, men jag vet inte om det bara är önsketänkande…

Däremot har jag haft besök av andra katter som gått över regnbågsbron.

Massor med kramar!

Eija
0

Självklart att hon har det bra i sin katthimmel, och hon kommer att visa sig på ett eller annat sätt, men försök att ta det så  lungt nu du kan, för det går nog inte att stressa fram förnimmelsen….den kommer när den kommer….

Jag har fått besök både i vaket tillstånd o i drömmen av mina kära djurvänner…..

Lider med dig och vet precis vad du går igenom, så skönt att du ändå har dina andra djur…tänk positvt vännen…sköt om dig

Kram/Eija

Britt-Marie
0

Beklagar, vet hur det känns. Igår var det precis 4 år sedan våran Gose gick bort. En kattpojke som blev nästan 16 år gammal. Saknar honom ännu. Har en liten kattpojke nu med som heter Cremis. Men saknaden efter Gose finns ändå. Jag kan även idag sakna vår goa katt Pirre som vi hade då jag ännu bodde kvar vid mina föräldrar, som också de är borta från jorde livet. Men jag får små Tecken både från djuren och de männikor som finns där på andra sidan..Men som Eija skriver här ovan att så kan man inte stressa fram förnimmelse. Den kommer då man kanske minst anar det.

Du får sköta om dig! Förstår att det är jobbigt nu.

Kram/Britt-Marie