Farmor
För några månader sen kom min sons pappa från andra sidan och berättade att vår son ska bli pappa till en pojke i september, han sa även datumet men minns det inte just nu, har skrivit ner det så jag ska kolla det sen. Nu ringde min son och berättade jag ska bli farmor, ja sa jag då, vad var det jag sa, din pappa berättade ju det men du trodde mig inte. Nu tror han :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Farmor, vad härligt! 

Grattis Elisabeth!
Min mamma sa till mig när jag fick mitt första barn, att det var större att bli mormor än att bli mamma.
Kram
Amor vincit omnia

Vad kul! Grattis!! 

Grattis!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Snart ska jag till han pappas grav och gratta honom till att bli farfar genom att tända ljus :)
Elisabeth
GRATTIS, VAD HÄRLIGT ! Att bli farmor/mormor är det bästa som kan hända, det är så otroligt stort.
Vad häftigt.
Jätte grattis
Men jisses Bettan, så underbart!! Kram :-D

Jag hoppas att det går bra för dom bara, orolig nu när han inte har något jobb :(
Elisabeth
Vilket underbart meddelande! Grattis!
Grattis! :-)

Grattis! Tänk som dom kan förmedla från andra sidan!
Kram

GRATTIS!! Jag har 3 små kottar…farmor till en och mormor till två. Är en härlig tid att få uppleva 
Kram!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

GRATTIS!!!!!

Grattis Elisabeth!
Det är underbart med barnbarn och så härligt att sonens pappa berättade detta för dig.
Kram / Sonja

Grattis till att du skall bli farmor Elisabeth! Jag skall också bli farmor. Och det blir ju mitt första barnbarn och det känns så spännande.

Var roligt att du skall bli farmor. Grattis Elisabert.
Ha det bra
Men va härligt…..va snopet för grabben att inte han var först med nyheten….men då fick han ju en tankeställare med…..jättekul för er….varma kramar

Stort Grattis `Farmor`
Kram
Vad härligt, stort GRATTIS Elisabeth. Det är stort att få bli farmor/mormor 
Kramar
Amor Vincit Omnia

Grattis!!!! Det är verkligen roligt att bli farmor/mormor. Jag har en sonson och en dottervovve.
Kramar
Grattis Elisabeth! Vad skoj!! Själv ser jag fram mot den dagen jag blir mormor eller farmor men ska jag tro på mina barn (de stora är 14, 18 och 20) så kommer jag aldrig få barnbarn, de har sina småsyskon som visar vart skåpet ska stå, tihi
Grattis igen!
Kram
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

grattis det är kul jag har blivit farmor 4 gånger
Grattis Elisabeth!! Vad roligt! 
Va underbart. Grattis
Åh, vad härligt! Grattis Elisabeth! 
Grattis vad roligt.

Grattis Elisabeth, jag hörde det i bilen på väg hem från Stockholm i em =) Du vet man får långa öron när nån pratar i telefon hihi
Grattis, grattis Elisabeth!
Tro mig…..det är helt fantastiskt….det är underbart att få egna barn, men att få barnbarn är det mest fantastiska man kan vara med om.
Ska själv få mitt 4:e barnbarn i slutet av april…..blir då farmor igen till ett litet knyte….

Men va kul! Grattis Farmor!
Kram syns imorrn.
Kul..grattis….det var som när min äldste son kom och sa: du ska bli farmor. Ja, det vet jag redan sa jag…..

Ser att det är flera som redan har barnbarn, grattis till alla er. Och så vill jag gratta alla oss andra som går i väntans tider på att få bli farmor eller mormor. Mitt första barnbarn kommer i Maj
Grattis!!! Så roligt
Grattis alla far/mormödrar
Vad roligt Elisabeth, stort stort GRATTIS!
Kramar
Grattis Elisabeth! Vad skoj att bli farmor. Då kan du ju låna den lilla ibland…Man har ju glömt bort hur det är att ha en liten nu. 
Grattis Elisabeth… Det var roligt att höra… Jag älskar bebis nyheter som jag sagt tidigare.
mediumet som var här igår fick också upp siffran 3 med mig :-) det tyckte jag var roligt.
Jag hoppas din son får ett jobb nu och att allt blir bra.
Vad härligt - grattis!!

grattis grattis :D
Grattis Elisabeth, så roligt att du ska bli farmor
Kram
Grattis :)

Grattis Elisabeth till den stora nyheten!
Blev farmor själv för första gången 21 dec 08, jag kan bara säga wow vilken glädje
. kram/lena
GRATTIS GRATTIS!!!
Så mysigt!
Kramis
Stort Grattis! Att vara farmor och mormor är det roligaste som finns!
U R us

Kul!! ska bli spännande att se om datumet stämmer! du får leta på det och berätta så vi har nåt att se fram emot 
Grattis, vilken rolig nyhet.
Måste kännas härligt att kunna förmedla detta
Grattis Elisabeth. Den största lyckan är att bli farmor/mormor. Det är större än att få egna barn. Har själv ett barnbarn på 1 år. Vi är många här med barnbarn. 

Gratulerar Elisabeth 
Det är nästan som för mej när jag försökt tala om för min mamma några av gångerna jag vart gravid…. "jamen det hade jag kunnat tala om för dej i två veckor nu…då hade du sparat de pengarna gravtestet kostade" 
Stort Grattis "farmor" Elisabeth! Vilken underbar bekräftelse.
Kram Erika
Häftigt Grattis
*Kram / mikaela* 
Grattis
tänk vad tiden går……….
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Åh vad härligt! Stort Grattis Elisabeth!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.