Autism
Jag har en vän vars son är autistisk och över 20 år…han pratar inte men jag har drömt en massa gånger att just jag ska få honom att prata…
I går när jag kom hem till dem hälsade han på mig för första gången…..
Jag brukar sända bilder till honom och jag tror att han tar emot dem…..vad tror ni?
Nattis från nattsuddaren Jeremina!

hallo goa nattsuddar jeremina 
absolut tror jag det…. han har garanterat plockat upp dina bilder
Roligt att du fick respons
kram Linda

wow! häftigt! ´jag tror också att han kan ta emot dem.
Hej Jeremina!
Det sägs..eller jag har läst om detta att de ska kommunicera med att sända bilder. Därför så kommunicerar de så bra med delfiner. Undrar om det inte finns en bok eller film om detta. eller så är jag ute och cyklar. Delfiner är ju så fantastiska.
Kram Jile
Jag tror absolut att han tar emot bilderna.
Många Autistiska barn är väldigt öppna i sig har jag märkt av de få jag själv träffat.
De har en inneboende kristall känns det ibland som med en otroligt stor visdom som inte alltid hittar ut.
Min arbetskamrats som är autistisk och som liten var det häpnandsväckande resonemang han ibland kom med, sådan visdom som ett litet barn inte har erfarenhet till att själv fundera ut.
I detta fall vet jag med säkerhet att han inte kunnat få den visdomen från föräldrarna då den verkligen var "Guidelik".
Håller med Hellas, autistiska har många gånger en stakt förmåga att uppfatta det själsliga så jag tror absolut att du och denna kille kan ha en själslig kontakt med varandra och att han känner av och förstår dig.

Jag tro oxå att han tar emot bilderna du skickar.
Jag kommunicerade också så med en Autistisk kille för många år sen.
Han hörde mig och svarade. Han kunde prata i och för sig så han svarade med ord på det jag skickade till honom. I och för sig skickade jag inga bilder tror jag inte utan jag pratade tyst med honom i mina tankar och han hörde mig.

Det finns ju lite teorier om att Autister har sinne låst på då ett "sjukligt" sätt i ett annat plan…Astrala då förmodar jag, men även då det mentala i olika grad…
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Absolut! Han fick dina bilder..jag har en autistisk dotter, eller har varit kan man nu säga, nu är hon lätt förståndshandikappad. Hon har telepatisk förmåga och är medial på andra plan och trots sitt handikapp kan hon 3 språk, så hon är inte" låst " på ett tema. Dessutom läser hon igenom tjocka böcker om miljöproblem och om astronomi så intelligensen finns där
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Detta är fantastiskt tycker jag :-)
Jag tror oxå att han tar emot dina bilder, har han sänt några till dig? Ni kanske kan få telepatisk kontakt med varandra.
Kul att han hälsade på dig. Det kommer nog mer o mer med hans tal. Det gäller bara att dom första förlösande orden kommer. Ungefär som hos en baby.
Jag tror att det är meningen att just jag ska få honom att börja kommunicera mer med kroppen och med ord…när han hälsade på mig blev jag alldeles upprymd…..
Va härligt Jeremina, jag tror oxå att han snappar upp dom…..
Tänk att Autism är så stort, den visar sig på så många vis…..Jag minns en liten flicka som gick i skolan när jag var på komvux…hon kallade sig själv för Rex….efter en dionosaurie….hon kunde allt om just dinosarurier, verka inte finnas något som inte hon kunde om dom….
Jag kommer speciellt ihåg när hon kom fram till mig när jag satt på en bänk….och fråga mig, varför inte en metrev hade någon skugga eftersom man kunde se den….snacka om att jag blev svarslös…hon bara titta på mig och log o skutta dansande vidare…
Då fick man sig en tankeställare, man förstod att det fanns så mycket funderingar i detta huvud, trots att andra ansåg att hon var lite dum o bakom….

En del personer med autism har även asperger..de är rena genierna!att kommunicera med bilder i tanken eller ord,det fungerar,jag praktiserar det ibland på mitt jobb..
Dessa människor med autism är så underbara..

Jeremina, det är helt klart din uppgift, och du fixar det, han väntar på att få kommunicera med dig. Lycka till !
Han behöver dig!
Vad du är rar Lilj-an man tackar och bugar…jag ska prova att fixa det och ni ska få veta hur det går…kram 
En släkting till mina barn som fick två autistiska barn, har skrivit bra böcker om autism. En av dom heter "Flickan i glaskulan" av Karin Junker-Stensland.
Det är även hon som uppfann boel-testet. När hennes barn var små visste man inte så mycket om autism,så hon började forska själv i autism och har hjälpt många andra.
Jag är glad att min tös föddes i Frankrike, för där började man studera henne vid 5 månaders ålder redan på grund av att hon alltid låg och stirrade på sin hand. Vid 9 månader fastslogs att hon var autist och jag tror att det hjälpte mycket att jag fick scheman för att träna henne på olika vis så tidigt i livet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Den vill jag läsa.
#18 Berätta gärna mer om du vill….kram 

Autister har ju medvetandet delvis eller helt låst på ett annat plan. Kan vara astralt men åxå på högre plan.. Kan vara något som gick "snett" isamband med avhängandet av personligheten från det tidigare livet innan vi vänder tilbaka ner genom materien alltså.
Detta har jag hört ifrån psykologer som även studerat "övernaturliga" saker samt försökt sett det med esoteriska ögon…

Jag har jobbat med personer med autism, de är oerhört känsliga och telepatiska.
Tror säker din son uppfattade dina tankar. Kram

det är sååå mysigt att läsa
vet ni att många med ett sådant funktionshinder läser inte som andra, som läser i bokstäver utan i bilder….? 
Pappan säger att sonen var gift med en elak kvinna i förra livet som hade sådan pli på honom och alltid sa att han skulle vara tyst så i det här livet ska han vara tyst har han bestämt. Tror ni på det?

Jag vet att människor med autism många av dom som inte pratar kommunicerar genom just bilder, detta vet jag eftersom jag arbetat som personlig assistent med autism och i det falle kommunicerade vi genom bilder.
Och jag är övertygad av att dom har en skärpt förmåga även kanske genom att upphämta bilder som du skickar honom då andra sinnen är svag så stärks andra och det tror jag på
Kram och god natt
Du sitter inne med en hel del kunskap…fortsätt gärna berätta i morgon…God natt och Sov Sött!

#23 hahaha kul..
Dom ser ju mycket i bilder och illusioner, det verkar ju därför vara naturligt för dom.. (Har åxå jobbat 4 år autister på ett gruppboende, men jag skall vara tyst)
#26 Kan du vara tyst?