God Morgon!
God Morgon på er!
Har inte kommit längre än vad bilder visar som jag sänder med. Tycker den var lite rolig.
Vi har lite grått väder ännu denna morgon. Det är - 8 grader. Hoppas solen åter tittar fram. Det är så härligt då solen lyser på en. Och nu har ju barnen sportlov här denna veckan, så då skulle det ju passa bra med sol.
Jag vill önska alla en bra dag!
Britt-Marie

Tankarna finns hos min kära kissen Gose idag. Det är 4 år sedan som han fick somna in. Fick somna in tidigt på morgonen den 16 Feb 05. Han fick plötsligt en propp till sina bakben och blev lam på ett ögonblick. Men det som ändå var skönt var att smärtan som kom också försvann på ett ögonblick, så han behövde inte ha ont. Han fick somna in med sitt lilla huvud i mina kupade händer.
Här var han inte stor vår lilla Gose. Han var med oss i nästan 16 år

Hej hej!

# 3 Hahahaha…rolig bild..
#4 Hej hej och ha en bra dag!

Godmorgon!
Barnen har sportlov och jag är med ledig. Ska bli skönt att vila upp sig. Önskar er en bra dag!
Kramar
God morgon !
Här är mulet och -5 grader, inspirerar inte till att gå ut direkt. Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Plantera om blommor ? Jag får se.
Vilka roliga bilder förresten, känner mig precis som "kärringen" framför spegeln.
Ha en bra dag !

# 6 och # 7 tack för era inlägg.
Ha det gott!