God morgon
God morgon på er alla.
I dag är det 5 månader sedan min älskade Zedd Gick bort saknaden av honom är så stor. Jag fick av mina barn i jul klapp ett fotografi i förståring på Zedd. Som jag har på väggen. Varje morgon säjer jag komorgon lilla Klas-Åke. När jag går och lågger mig säjer God natt.
Är det någott jag vill honom gå jag och pratar med honom. Ha en bra söndag alla.
God morgon!
Vad fint! Det är ju ett underbart sätt att hanters sorgen på.
Jag känner igen den där tomheten. Första året är värst i sorgen.
Men att du tror på det övernaturliga är en stor tröst i sej tror jag.
Hoppas du och alla andra får en fin dag.
Kram Alma

#1#
Tack skall du ha för det. Här på ön har jag fårt hjälp. Jag försöker ibland att skriva av mig här på ön. Det finns så många snälla mänskor här. Så jag är hjärte glad att denna sidan finns. Ha det bra. O tack,

#2#
Tack skall du ha, Det är sant var du säjer där,
Var mot andra som du själv vill bli bahandlad. Ha det bra.
Va fint Red-Lady, jag är så glad för din skull att det går framåt. Zeddan satte verkligen sina avtryck här på sidan och man glömmer aldrig honom….kramar/Eija

#5#
Tack Eija. Här är alla så snälla och vänliga. Jag är så glad för det.
Jag saknar Zedd så mycket så det finns inga ord för det. Tack ännu en gång

Så fint Red-Lady.
Det är en stor tröst många gånger att man funnit den här sajten ÖN. Så många fina människor som finns här och stöttar och tröstar då man känner sig ledsen och kanske lite ensam. En stor tröst är också att man har den tron man har, att en gång så möts man igen och att de ändå finns med oss här från andra sidan och tittar till en ibland, ger ett litet Tecken. För det har jag kännt av många gånger av mina bortgångna föräldrar.
Jag har foton på mina kära föräldrar som jag saknar väldigt mycket. Jag pratar till dem nästan varje dag och tänder ljus för dem.
Sköt om dig!

#7#
Tack Britt-Marie, Jag tänder många ljus här varje kväll. För alla nära och kära men älskade. Jag mist min mamma och pappa när jag var tolv år gick pappa bort. Jag mist min älskade stora syster. Och tre av mina systrar har mist sina män. Och jah själv har mist två barn som man älskar högt. Jag saknar alla så mycket det finns inga ord för det. Allt är så trist i bland men måste ändå se mott ljuset. Vi är ju ej själva att mista våran nära och kära. Livert är bra underligt ibland. Tack skall du ha. Ha det gott
Vad sorgligt Hoppas han har det bra däruppe i Himmlen
förlåt om jag frågar men vad hände? 

#9#
Det var hjärtat. PÅ han. Han blev 33år gamal. Ha det bra vi hörs

# Jag hade en morbror som gick bort för 29 år sedan. Han fick en hjärtinfarkt han blev 36 år, det kom helt överumplande för ingen visste att han hade något fel åt hjärtat.
Det är många man saknar och fattas en. Men det vi får trösta oss med är att de har det bra där på andra sidan. Det är alla fall vad jag tror. Och så tittar de till oss lite då och då, bara på ett lite anorlunda sätt. Men att de finns med oss ilband, de gör de.
Du får sköta om dig Red-Lady.

#11#
Tack. Att dom är med oss det tror jag med att dom är.
Jag brugar säja till mina barn dom sitter där upp och skrattar åt oss
Ha det gott vi hörs.