påcyklad?
Jag har varit med om ett par märkliga upplevelser, nu är det rätt länge sen sist. Jag har inte upplevt mig som mottaglig och är, ärligt talat, ganska nöjd med det. Denna verklighet räcker mer än långt.
Men jag är lite nyfiken på vad ni tror om denna (mina andra upplevelser har varit personligare och jag vet inte om jag vill dela med mig här - än).
Under min studenttid en cyklade jag och en killkompis hem tillsammans en kväll. Dvs han cyklade o jag satt bak, satt damsadel. Jag blev väldigt trött och tror att jag dåsade till. Hur man nu kan göra det i sånt läge…
I alla fall ser jag en man komma cyklande rakt emot mig från en sidoväg. Han siktar på mig och ser verkligen ut som att han ville mig illa. I nästa stund har jag ramlat av cykeln, slagit bakhuvet i gatan. Det fanns ingen sidoväg, vi hade cyklat längs en lång tät häck och hur jag än kollade kunde jag inte hitta någon öppning. Naturligtvis, fanns där ingen man heller. Min kompis trodde jag hittade på. Men mannen var så tydlig och jag har aldrig (vad jag vte) sett honom tidigare.
Jag tyckte det var väldigt obehagligt eftersom han så uppenbart ville mig illa.
Vad tror ni? Drömde jag där på pakethållaren?

hm… svårt att säga, kanske var det någon som ville försöka väcka dig innan du ramlade i backen?
Du skulle hindras att skada dig som ett varsel just i det rätta ögonblicket….var glad, vännen! 
Kanske du såg en ande på cykel som kanske råkat ut för en cykelolycka där tidigare.