God Morgon 15/2
God morgon gott folk
Önskar er alla en underbar dag
? SEV ?
Godmorgon SEV och alla andra på Ön när ni vaknar upp och tittar in här! Önskar er alla en fin dag.
Kram Happy

god morgon
alla önbor
God morgon Sev och alla på Ön!
Önskar er en härlig söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon allaha en bra dag. Mia
Godmorgon, här är det -12 och strålande sol. Blir en promenad i det fina vädret sen. Önskar er alla en härlig söndag
Kram

God morgon! Här har vi vackert väder med strålande solsken och det är -18 grader, har cirkel idag och efter det ska här spelas Guitar hero så det ska bli jättekul :)
Önskar alla en fin söndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon! Här är det grått och mulet, men det kanske vänder under dan, hoppas det. Först ska jag duscha, sen ska ja vila och vila och åter vila, samla krafter till nästa vecka då många prövningar väntar. Bäst att vara förberedd, söndag är ju vilodag..
kramar
God morgon.
Här skiner solen från en klarblå himmel. Ser man inte snön så kan man tro att våren är på G.
Kallt. -4. BRR!
Ha en jättebra söndag på er nu.
Kram från Mia

God motgon jag önskar alla en trevlig söndag ha det gott.
God morgon!
Har en vilosam dag framför mig. imorgon är jag ledig men känner endå för att inte göra något.
Hade ju folk här igår och ett medium som höll en medial demostration. (Jag har bloggat om det om någon vill veta mer om den.)
Tycker det blev lyckat. och att det var ett bra sätt att fira alla hjärtansdag på..
God Morgon ut i etern!!
Ni skall ha en bra dag alla.
Lena.P är jag i verkliga livet.

God middag alla kära vänner!
Kan inte bli finare än så här, strålande sol och 4 grader kallt, och dessutom vilodag, skööönt
. Ha en fortsatt fin dag/kramar lena
God middag!
Solen skiner o det är så härligt ute, visserligen ligger det på några minus grader….men det är så ljust…..ha det så gott!
Hej alla kan väl inte säga god morgon nu mitt i dagen.
Här är strålande sol och -10 grader. Väntar på sonen med familj som ska dyka upp snart. Vi ska ut och åka pulka och grilla korv.
Vi ska även ha en kusin till barnen hos oss under dagen när hennes pappa jobbar.
Tyvärr har jag fått en inflammation i en spottkörtel eller en sten som fastnat. Det spränger och gör jätte ont än värre när jag ska försöka äta något. Pratat med distriktsjouren och jag måste uppsöka vårdc imorgon. Om jag fick feber måste jag söka hjälp fortare.Det bara kom tvärtvärt i går kväll och jag är alldeles svullen på ena sidan. Jag lär väl få höra någon kommentar av Tindra snart 6 år för hon ser allt och kan verkligen kommentera dräpande.
För några veckor sedan blev hon storasyster, ( hennes föräldrar är skilda) hennes mamma fick en liten flicka och jag sa Grattis storasyster. Det skulle jag inte ha sagt för hon blev fly förbannad på mig. Grattis och grattis är det det enda du kan säga, alla säger så. Kan du inte säga…… då kom hon inte på något.
Efter någon dag pratade hon med farfar och då nämde han ingenting, men se det var inte bra det heller för då undrade hon om han inte skulle säga grattis till storasyster.
Det är inte lätt att vara farmor och farfar och mormor och morfar men det är för det mesta jätte roligt. Vi har fyra barnbarn och alla är väldigt olika varandra till sättet.
Ha en riktig trevlig söndag för det tänker jag ha (så gott det går).Tatsu
Godmorgon, idag är jag väldigt avslappnad och tillfreds.
Nattsömnen har varit suverän och det känns så bra.
Det är fantastiskt vackert väder ute, nu är det väl under -10 men i morse låg tempen på -18.
Det känns förstås innomhus så det blir att slafsa runt i myskläder och grabbens dutofflor som är sjutton nummer förstora för mig.
Kram, ha en bra dag
Godmorgon, idag är jag väldigt avslappnad och tillfreds.
Nattsömnen har varit suverän och det känns så bra.
Det är fantastiskt vackert väder ute, nu är det väl under -10 men i morse låg tempen på -18.
Det känns förstås innomhus så det blir att slafsa runt i myskläder och grabbens dutofflor som är sjutton nummer förstora för mig.
Kram, ha en bra dag
Gokväll på er.
Dagen har varit solig och fin och just nu väldigt avslappnad.Sitter i min fåtölj i ett dunkelt rum och bara är.
Har en skiva med Johan Stengård. Otroligt avslappnande hamnar liksom i en annan värld ibland.
Var rädda om varandra

God Eftermiddag!
Vi har haft fint väder men framåt em så kom det moln upp och det blev mulet, men ändå skönt ute. Hann vara ute på en promenad innan molnen kom och då var det så skönt i solen, man kan känna hur den värmer. Stod mot en husvägg en stund, det droppade t o m lite från istapparna där…Men i morse hade vi kallt -17 grader.
Har varit och hälsat på Tonis pappa idag och tog då lite kort på hästar som går runt omkring där. Man kan se dem från hans köksfönster. Roligt för en gammal människa att ha djur runt sig. Och nu börjar grannens katt besöka honom med. Han har frågat om det gör nått att han får komma in en stund och det skulle kissen få göra. Jättesöt katt.
Ha en bra em/kväll!