Försvunna trådar
Varför försvinner trådar plötsligt från forumet????

Trådar med för få Orber måste tyvärr tas bort, enligt de internationella orbbestämmelserna.

En del trådar låses eftersom det förekommer massa bråk och påhopp! Om en tråd blir låst kan man fortfarande läsa innehållet men inte skriva.
Om det är något otillåtet, olagligt eller allmänt opassande tas hela tråden bort och kan då inte varken läsas eller skrivas i.
När ett inlägg i en tråd tas bort beror det oftast på att någon skrivit ett elakt påhopp, gjort andra till åtlöje.
Hoppas det var svar på dina frågor.
Kram Åsa

Du kan läsa i tråden Spam i trådar där jag har skrivit om vad som händer just nu.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag skrev i en tråd nyss som försvann och hoppas verkligen inte det var vad jag skrev som gjorde att tråden togs bort?… för det var inte min mening..
Tvärtom!!
Jag ville bara ge lite förståelse hur det kan bli ibland.

#4 Ingen fara! :)

.
Tack för ditt svar. Jag förstår nog inte riktigt. Varför ta bort hela tråden för ett påhopp. Varför inte bara radea inlägget?

#4 Nej det här handlar om en person som är elak i sina inlägg med olika användarnamn. En person som verkar ha tråkigt och vill sabba för andra som har roligt eller nåt. Det är rapporterat vidare så trådarna kommer ut när allt är klart.
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Nu förstår jag efter läst tråden spam.

#6 Oftast tas ju bara ett inlägg bort eller att tråden låses så man fortfarande kan läsa. Men ibland skapas trådar som är direkt opassande och även olagliga och då tas hela tråden bort.
:) Åsa

#5… *phuuu* Tack Morsan! *lättad*