Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterifokussajten
Läst 1394 ggr
Jane-Lyzell
0

PM ?

Det går inte skriva PM ?

Någon som vet?

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elisabeth-J
0

Vad händer när du skriver pm? Det kanske fortfarande är fel och det finns flera trådar inne på Support om problemen med pm.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TantAlma
0

Jag skicka ett nyss , det var inga problem… Det kanske är några buggar…

molly57
0

Jag har haft JÄTTEPROBLEM med Pm,länge .Har skrivet till forumet om detta men inte fått något svar. Först  det kom, svaren till mig själv om jag svara på ett Pm. Nu kan jag INTE ens få i vägen!!

Så jag går alltid in på personens egna sida och skickar därifrån.Har gett upp att försöka skicka från min sida eller inbox.

ANNIA
0

Ni som har problem. Börja med att läsa tråden FEL/PROBLEM i nya versionen. Ligger nålad längst upp inne på support. Finns det inte med där så kika i några andra av trådarna där inne om ert problem kanske finns i en annan tråd och förhoppningsvis även en lösning.

Hittar ni ingen info om ert problem så starta en ny tråd därinne. För det är inne på support som jag och andra kan hjälpa er. Blir lite bökigt att hjälpa till ute på varje sajt. Bättre att ha det samlat på ett ställe.

Britt-Marie
0

Jag kunde inte sända ett PM idag. Sedan när jag skrivit PM till någon så visar det i min egen brevlåda som om jag fått PM

Happyspirit
0

Jag har både skickat och fått PM inga problem hos mig alls.

Cristine
0

Jag år trycka dubbelt på alla pm jag skickar!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
0

Nu gick det att Pm :a

så nu har jagskickat ett till dig Elisabeth!

Tack för alla svar:-)

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"