Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 859 ggr
melia
0

Katthealing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går kväll blev vår kattunge påkörd Rynkar på näsan han kunde inte gå på bakbenen och låg bara och skrek, han skakade hela tiden och hade fruktansvärt ont och morrade när man rörde honom. Vi pratade med veterinär som rådde oss att vänta över natten. Jag trodde absolut att han hade inre blödningar och skulle dö under natten.

Det är några år sen jag pysslade med healing men tänkte ändå att det var värt ett försök så jag satte mig en halvtimme med katten och han tittade upp på mig en gång och såg undrande ut sen lade han ner huvet igen, när jag var klar med helaingen så hade han slutat skaka och skrek inte heller mer efter det. Jag bäddade ner honom bredvid oss i sängen och i morse så kunde katten både gå och springa och ta sig upp och ner för trappen själv! Han haltar försås, men ändå Glad Jag kan inte se det som annat än ett mirakel för igår kväll var jag övertygad om att han skulle dö. Jag vill verkligen tro att healingen gjorde nytta Glad

Frejzan
0

Härligt att läsa. Härligt att få en verklig bekräftelse att det funkar med healingen.

melia
0

Ja det kändes superbra Glad även om han kanske skulle frisknat till under natten ändå.. även utan min hjälp, men jag väljer att tro att healingen hjälpte Cool

TantAlma
0

Det gjorde den säkert, fortsätt gärna berätta om kissen.

[Jeremina]
0

FlörtVilken underbar historia…vad duktig du är…..men håll den lilla långt från bilar nu…Flört

Förmodligen hade katten bara stukat sig och har lite ont efteråt…

[Jeremina]
0

Glömde skriva…vilken söt liten varelse…kram…Glad

ullis30
0

Jag tro att det funkar.skönt att lilla kissen blev bättre,hoppas han håller sig från bilar nu.kram

Eija
0

Så söt han är…ser ut som den vinkar till oss…..jag blev lite förvånad över att veterinären sa så, jag tycker att han borde ha bett dig komma till djursjukhuset, eftersom den verka ha haft så ont……

Men det var för väl att du kunde heala och att kissen mådde bättre direkt efteråt….

melia
0

#7 Ja, det var länsveterinären vi pratade med och han bad oss titta i munnen om tandköttet var vitaktigt det kunde tyda på inre blödningar, men det såg ut som det ska och så gjorde vi lite andra saker han bad oss om och efter dessa kontroller så tyckte han vi kunde avvakta :)

Nu springer och skuttar han för fullt, han är halt än, men han leker och blir mer och mer sitt vanliga jag Skrattande han får inte gå ut längre… kattluckan är låst!

JILE
0

GladVad skönt att höra att det gick bra med den söta lilla missen. Vi hade våran Gustaf 14år som också levde efter att han blev påkörd, men tyvärr blev tvungna att avliva.Gråter

Missen blev nog också lugn efter din healing, fick väl en chock också..stackarn. Man blir så glad när  de  piggnar till och blir bättre.

Kram Jile

Marina2
0

Skönt att det gick bra. Tankens kraft är stor.

Kram/Marina

giffan
0

Vad jag avundas er som kan sådana saker, skulle jag ha stor nytt av här.

Tänk att man kan rädda en katt med händerna, underbart

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Choklad
0

Ja..jag skulle också vilja kunna heling, både å människor och djur. Klart att det var din healing som hjälpte kissen…Skrattandehar en nästan likadan vilding härhemma. Men han får inte gå ut alls. (men han smiter ut ibland)

U R us