Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 911 ggr
Red-Lady
0

God kväll

God kväll på er alla.

Jag öndrar hur många här på ön som är Skrock fylla.

Nu tänker jag på att det är fredagen den 13 i morgon.

För min del är det en tur dag. Vill bara se var ni andra säjer här. Ha det gott alla.

TantAlma
0

JAg är inte skrockfull när det gäller fredagen den 13, jag tror det blir en toppen dag i morgon! Skrattande

Men jag tycker inte om att gå på A-brunnar och inte på varsin sida om en stolpe för då börjar man gräla… så lite skrockfull är jag.

Jane-Lyzell
0

Nr 13 är tur nummer för mig!

så min dag i morgon och din med Red - LadyFlört

Tror detta med Skrock ligger den gamla generationen till last mest - fast min ena dotter är ju välldigt skrockfull förståss:-)

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mammagranbacken
0

ja du luskan jag är nr13 vad tro du är ja en olyka eller? kram mia

chik
0

Red_Lady. Nej jag har nog aldrig tänkt på det så.

Lena.P är jag i verkliga livet.

BigBear
0

För mig är det varken tur eller otur. En dag som andra bara (hoppas jag). Obestämd

solblomman47
0

Jag är inte Skrock full av mig. Nr 13 är mitt tur nr.

Det spelar ingen roll om det är fredag den 13 händer det något kan det lika gärna ske vilken dag som helst.

Eija
0

Skrockfull är jag i vissa saker, men fredagen den 13:e har jag inte tänkt något speciellt över….visserligen så blev min mellanson när han var 11 år misshandlad av en vuxen man på just fredagen den 13:e, så han förknippar den dagen till otur…

Det jag däremot inte gör, är att lägga nycklar på bordet…..tog efter min mamma….hon blev helt hysterisk när någon la nycklar på bordet….så….

Sen kastar jag alltid en liten slant på golvet i det nya hemmet innan jag flyttar in…..det skall betyda, att man aldrig blir helt utan förnödenheter, att det alltid dyker upp en räddning ur kriser…..

Detta är någon urgammal folktro….och för mig har det fungerat sen jag börja med det…kom i håg att slanten får inte bytas ut eller tas bort….så om något skall göras med golvet så får man helt enkelt flytta den runt då…

Och sen tror jag på att spindlar ger tur…

Red-Lady
0

#3#

Nej lilla kära du. Du är ingen olycka. Tänk var mamma sa,

13 Barn är min lycka. Ha det gott Jag älskar dig.