Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 2102 ggr
mabia
0

Snälla!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan kära vänner här på ÖN !!

Snälla någon…..ett sista försök….om jag får be om detta här åter en gång !! :)

Är det någon som kan försöka känna av energier av min katt. Han har nu varit försvunnen i 4 månader och vi har nu nästan gett upp hoppet tyvärr.

Lever han? Har han gått iväg frivilligt och flyttat in hos någon? Kommer han hem igen?

Det börjar att bli så mycket snö och kallt har vi också, så tiden liksom rinner iväg.

Jag är tacksam för all info av all er duktiga som har denna gåva !!

Skickar med en bild av min gopojke Sune.

Tack på förhand! Kram, Mabia

neeeej
0

Tyvärr har inte jag såna förmågor.. men skulle jättegärna vilja ha. Kan tyvärr inte hjälpa dig…

Mvh Alex

mabia
0

Tack ändå Alex. Ja, tänk ändå om man hade en sådan gåva. Men det finns många här inne som är duktig…hoppas att någon vill hjälpa mig!! :)

Mabia

Denna kommentar har tagits bort.
Lassemannen1982
0

Vad fin kissen är:) Jag är inte medial, men jag hoppas han kanske "hittat ett annat hem" sålänge där han bjuds på en massa grädde. Så kommer han snart hem ska du se, tjock och trind.

Ta kontakt med mediumen här. Trisha (Ellinor) verkar jätteduktig.

mabia
0

Tack Lassemann  : )   

Mvh. mabia

Jane-Lyzell
0

Du har ingen beskrivning på dig mabia  - är det första gången här? Tänkte skicka Pm till dig - men blir skeptisk då ingen profil finns!?

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
0

Jag är inte heller begåvad med att kunna avläsa från foton .tyvärr…men jag undrar om din lilla katt har kommit hem? Hon är så fin , vilka uttrycksfulla ögon! Hade hon ont nånstans? Katter brukar ha så där stora ögon då..Hoppas att hon är hemma hos dig nu och får mycket mat och värme!

U R us

Choklad
0

Missade att det är en kattpojke..förlåt…

U R us

mabia
0

#6  Jane!

Har inte skrivit någon beskrivning ännu….den kommer :) ….varit medlem här bra länge !!

Vi har haft kontakt tidigare….via PM, då du var snäll och försökte känna av min katt, då utan kort. Snällt om du försöker igen!

Mvh mabia

mabia
0

Choklad….nej, Sune är inte hemma än….så tråkigt !!

Han hade inte ont någonstans….vad jag vet i alla fall! Har faktiskt tänkt så att han kanske var sjuk och gick bort för att lägga sig att dö….som katter kan göra.

mvh. mabia

Cristine
0

Jag ser ett gammalt högt skåp men intarsia..ovanför hänger en broderad profiltavla tror jag dom heter. Jag ser inte katten men det känns som den är där.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

mabia
0

Tack för försök :)

Undrar så hos vem detta skåp finns !?

Hoppas att han lever och bor hos någon nu…..och kanske kommer hemgående snart….hoppas !!

Jane-Lyzell
0

#12 Har Pm at dig

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mabia
0

puttar upp tråden   ;)

bettis69
0

känns som om katten kan vara hos en äldre dam. jag vet inte om jag har rätt. går på känslan bara.

[Jeremina]
0

Någon vill inte släppa katten utan vidare….

mabia
0

# 15

# 16

Precis som ni båda säger har andra sagt också…..hos en gammal dam, rött hus och att personen ej vill släppa kissen.

Hoppas att ni har rätt….saknar honom så!!

Undrar bara så var den gamla damen bor !?

Tack snälla….båda två.

Mabia

mabia
0

Puttar upp igen…..

skam den som ger sig !!  ;)

mabia
0

Puttar upp ikväll oxå!!

Tänk om Sune lever…..kanske han finns hos en äldre dam, sitter på ett högt skåp eller att det är någon som inte vill släppa iväg honom….som ni skrivit här.

Kanske någon som ser något ikväll !?

Hoppas det….det är snart jul….vilken julklapp att få hem min kisse. :)

mabia
0

Hej och god fortsättning på det nya året!!

Hoppas att ni inte blir less på mig nu….men jag måste "putta upp" denna tråd….igen! :)

Jag blir tokig av tanken på att min stackars kisse går ute i detta kalla väder och inte hittar hem (om han nu lever)!!

En sista gång….är det någon som ser/känner något om honom….snälla försök… blir er evigt tacksam!!

Kram så länge/Mabia

[Jeremina]
0

Jag ser ett grönt hus med vita knutar och det står en gammal vit volvo utanför….kram Jeremina!

sofie28
0

hej

jag tycker mig känna av din katt vid ett hus som ligger vid en sjö. alltså ett hus med någon formaav strand tomt. Möjligvis gult. Känns som att han lever och får mat där.  Är det något ställe du kan känna igen?

Cristine
0

Din katt är omhändertagen och jag ser också ett grönt hus!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

mabia
0

# 21 och # 23    

Tack för hjälp….nu ska jag ut och leta gröna hus….fick ett hopp nu igen.!! Jag har tidigare själv haft en tanke på grönt hus….var faktiskt och knackade på vid ett sådant hus för ett par månader sedan. Men ingen var hemma…ska göra ett nytt försök!!

# 22

Tack för svar.

Det gula hus du beskriver, med en sjö och strandtomt låter som mitt eget….tänk om det är så att han kommer gående längs sjön snart här hemma och sätter sig på bron…hoppas !!

Kram på er alla som försökt/Mabia

[Jeremina]
0

Lägg ihop våra syner så får du ditt svar…Glad Gå till det gröna huset igen och strosa omkring en stund.

mabia
0

Det ska jag göra….det första jag gör imorgon !!

Kram Jeremina   Glad

Choklad
0

Hur går det med din lilla katt?

U R us

mabia
0

Hej choklad…….tyvärr inget nytt om min katt  :(

mabia
0

Putt igen………

Cristine och Jeremina….har nu letat gröna hus….men ack nej….ingen Sune…..kanske ni eller någon annan här ser något mer, som leder till att jag hittar min katt!?

Ingen skulle vara gladare än jag om Sune kom hem igen…nu har han varit borta i fem månader! :(

Tack på förhand!

Kram, Mabia

Irax
0

Jag ska inte säga att din Sune inte lever, jag brukar aldrig säga sådan även om jag skulle se det. Men jag ser inte att han skulle befinna sig hemma hos någon annan heller, inte någon i närheten av där du bor. Det sista jag kan se av honom är att han går från sjön och huset på en mindre väg som kröker sig åt vänster upp mot en större väg och en bit bort på den som slutar uppåt, ett backkrön kanske man kan förklara det som. Vad som sedan har hänt vet jag inte, antingen har någon plockat upp honom i sin bil eller så har han tyvärr råkat ut för en olycka. Eftersom du inte har givit mig tillstånd att söka honom på andra sidan så ger jag mig inte heller in och gör det utan lov så jag kan alltså inte säga om han finns där eller inte och därför som jag inte kan säga om han har avlidit eller blivit medtagen av någon förbipasserande, det sista jag ser är en bil i alla fall. Det är ju svårt med ovisheten. om han blivit påkörd så lär det inte finnas någon kropp kvar heller efter så många månader, så det är nog ingen ide att gå och leta vid detta backkrön heller nu.

BabyDragon
0

Uscha, hoppas han hittar hem igen snart. Kram

Irax
0

Ja jag hoppas att någon har tagit med honom i alla fall. Om det är så och han är långt bort så är risken stor att han en dag kommer hem för det är ju väldigt vanligt att en katt söker sig hem förr eller senare även om de är väldigt långt bort från sitt hem. Men en katt har ett enormt lokalsinne.

Kände en familj som hade en katt som försvann, de var säkra på att katten var död, men en dag efter 6 år stod katten utanför deras dörr och jamade. Den hade ett halband på sig med en adress och det visade sig att den adressen befann sig många mil ifrån. Men katten hade hittat hem till slut i alla fall. Det roliga var att katten knallade bara in och kände sig som hemma direkt precis som det bara hade gått ett par timmar i ställer för flera år. Flört

mabia
0

Hej Irax!

Tack så hjärtligt för ditt svar.

Så som Du beskriver…med sjö, mindre väg, backkrön m.m. stämmer helt där jag bor….intressant!!

Hoppas givetvis av hela mitt hjärta att han lever….men ovissheten är svår att bära….bättre att få ett slut och få veta att han inte lever längre, än denna väntan på att han en dag ska stå på bron igen.

Det som är det mest konstiga är att han överhuvud taget gick hemifrån. Inte en ända gång under hans 6-åriga liv har han inte kommit när jag ropat….om inte på en gång så efter en stund.

Vilken solskenshistoria du berättar om katten som kom hem efter så många år….helt fantastiskt!

Kram, Mabia

Irax
0

Jag kan givetvis försöka söka honom på andra sidan men då är det bättre att vi tar det privat eftersom jag nog får skriva en hel del och det tar så mycket plats här då. Glad Jag får skicka privat till dig. Jag vill ju inte bara förhasta mig i den här frågan när det handlar om ifall han är avliden eller inte, det är inget man säger utan att vara riktigt säker och därför måste jag få bekräftat vissa saker jag kan få upp som även du känner igen. 

Men jag har råkat ut för en ordentlig influensa nu också med hög feber, huvudvärk mm så jag orkar nog inte idag, ska gå och lägga mig ett tag nu. Men jag gör det gärna så fort jag känner mig bättre. Hoppas du kan vänta lite till?

Kram

mabia
0

#34     Tack Irax!

Hör gärna av dig när du blivit bättre….krya på dig/kram

giffan
0

Hur har det gått med katten??

Är den funnen?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus