Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1266 ggr
SEViking
0

Morrn fredag 13:de

God morgon gott folk

Önskar er alla en skön fredag

? SEV ?

Crispig
0

Go morgon! Känns lite lustigt att ha fredagen den 13 dagen innan valentin :)

Jennie-S
0

God morgon!

Hoppas ni har sovit gott! själv ska jag ta och krypa ner i säng igen och försöka få lite sömn..

Hoppas ni får en underbar dag!

Farwuq
0

Morrn morrn

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

sweethoney
0

God morgon allihop!

Falköping är grått och lite kallare än vad det har varit innan, hela -7 grader. Ska alldeles strax iväg och hämta sonen som har varit på den årliga sportlovsövernattningen på fritids på hans skola. Undra hur trött han är…… *ler*

Sen blir det röj i skåp och lådor här…… Råkade ju snubbla in på Feng Shui iFokus….. Men oj, vad skönt det känns att äntligen ta tag i det!

Så är det någon här som vill ha eller vet någon som vill ha lite pojkkläder runt storlek 104 eller flickkläder storlek 122/128 så kan ni pma mig!

Jag brukar skänka en del till Svenska Kyrkan här i stan. De kör egna lastbilar till ett "ung-mamma-sjukhus/barnhem" i Vitryssland så då vet man att det kommer fram. En del brukar jag lägga ut på Tradera och det var de plaggen jag tänkte på då.

Ha en fin dag i dag allihop!

*kram*

Amor vincit omnia

Elisabeth-J
0

Den här tråden missade jag förut, var väl inte riktigt vaken kanske Cool God morgon! Jag har nyss skjutsat Robin och hans kompis till skolan och ska snart gå ner till förrådet och städa Glad

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cristine
0

God morgon alla!

Jag såg den inte heller. En underbar dag är på gång med solen som jagat undan alla svarta moln det är bara -6 idag .Måste förbereda något tiil mina tvillingar som fyller år i morgon.

Önskar alla en härlig dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bersel
0

Godmorgon,

Här är också bara -7 efter att ha legat på  mellan -18 och-25 ett tag. Underbart blå himmel och strålande sol. En mycket bra start på dagen.
Önskar er alla en underbar dag med sol både ute och i sinneGlad

Happyspirit
0

#4 Sweethoney. Tänkte precis i morse när jag hjälpte Tindra med kläderna att hon behöver nya byxor. Hon har vuxit ur alla sina de börjar bli lite korta i benen. Hon har storlek 116 nu. Jag skulle vara jätteintresserad av lite tjejkläder till henne.Skrattande

Kram Anki