Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 807 ggr
Encali
0

förlöste mig själv (drömmar)

Jag är på förlossningen … jag förlöser mig själv.. det blir en dotter vid namn Evelina…

ett namn som jag sedan innan haft till min senaste dotter men inte blev… ett namn som jag kände väldigt stark för.. jag ser ingen annnan utan mig och barnet i drömmen.. möjligen mina kollegor… jobbar på förlossningen…

jag vet att jag  känner mig så komplett efter att hon är född och efter att jag fått henne i min famn, jag går om kring med henne i en bärsjal…  och är så lycklig… någon man har jag inte idag har en so jag håller kär.. men som jag har valt att gå ifrån pga att känslorna inte är besvarade… 

´någon som kan tolka??

Encali
0

ingen som kan tolka ??

TantAlma
0

Min tanke som dyker upp är att din starka känsla för namnet är en av dina änglar du har med dig, eller andlig ledare om du vill kalla det så. Eller så har du Älskat någon högt som heter Evelina i ett tidigare liv, en dotter kanske.

Men det är din känsla som är viktig och vad som känns rätt för dig.

Men så tolkar jag dina rader…

Alma

Choklad
0

eller så finner du en ny kärlek….?Skrattandeiallafall så kommer det något nytt som du vårdar ömt..så tolkar jag drömmen

U R us

Encali
0

TAck båda.. in med mer :)

Jag står på en tröskel som sagt.. där jag valt att gå ifrån allt är inte klart ännu om man säger så men jag är på väg frånnågot… får väl hoppas på att det kan vara något nytt..

O alma dina rader var bra..  Jag känner ju så starkt för denna Evelina.. villibland att min dotter som skulle hetat det .. byta namnet på henne ( går ju givetvis inte ) men ja känslan att ha Evelina i min famn är så underbar…

tong
0

Godmorgon.

Puttar på tråden. Evelinas namnsdag i dagFlört

Singolite
0

#4 Du ska se att du håller din lilla Evelina i din famn en dag. Glad

Encali
0

jag har ju två…..  döttrar vet att jag inte är färdig ännu… så visst kommer hon..