Det Okända i kväll!
Ville bara påminna om DET OKÄNDA ikväll kl 20.00 på TV 4+
Har inte tittat vad det handlar om ikväll. Någon som vet?
Jag missar de som vanligt. ska på medition i kväll

Tack för påminnelsen. Nej jag vet inte vad det handlar om i kväll.

Jessicka Karlsson och Tommy Bengtsson trodde att det bara var gamla hus som blev hemsökta. Men när de flyttade in i sin 70-talsvilla i Kumla fick de lära sig att så inte var fallet. Skuggor uppenbarar sig, dottern säger på lekis att det spökar hemma och Tommy som är mycket skeptisk till övernaturliga fenomen ser en dam nere i källaren. När Jessicka får ett rapp över halsen som lämnar ett rött märke efter sig börjar situationen kännas hotfull. Mediet Camilla Öhrnberg försöker ta reda på vem som hemsöker familjen.
kopierat från tv.nu
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Det måste jag se
Åh tack för påminnelsen, hade alldeles glömt bort..
Tack för påminnelsen!!
Tackar, tackar för påminnelsen!
puttar upp efter som det närmar sig. 

:) hoppas ni får de mysigt vid tv:n :D

Tack, nu måste jag nog stänga av datorn å se på TV istället.

Camilla är duktig. Intressant med hennes bilder som hon ritar.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

ja hon är verkligen duktig!!! Bra program i kväll!!!

Ja, Camilla är duktig. Och som någon skriver här också, så är det intressant med hennes bilder hon tecknar fram. Det skulle verkligen var skoj att få en bild tecknad av någon man fick kontakt med från andra sidan, om man var på en sittning tex..
Har varit på en sittning och jag forstod direkt vem/vilka som trädda fram till mig. Så man förstår ju ofta ändå vilka det är som vill ha kontakt med en. Men som sagt det skulle vara intressant med en teckning på personen i fråga.
Tycker det är såååååå tråkigt att TV4 är så dåliga på att texta sina program! Jag som hör så dåligt har nästan omöjligt att se program som är svenska, så jag struntar hellre i det än sitter och irriterar mig på att inte höra. Skulle gärna titta annars….
Popcornett
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Jag håller med dig. Men just detta program har nog lite sämre ljudkvallitet av någon anledning. Hoppas att det blir en repris som är textad som du kan se. Själv missade jag flera ord trots att jag har nästan fullgod hörsel. Skärpning TV4.

Verkligen! Jag får höja så mycket att man nästan får hjärtsnörp när reklampausen börjar
Man vill ju liksom inte missa något heller
bara för att det är så spännande!

Håller med övriga talare ang ljudkvaliten, men programmet i övrigt var bra….
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Och jag som trodde att jag var mer lomhörd än vanligt, tack nu vet jag att det var tv4 som var orsaken.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
intressant program och Camilla är mycket duktig. 
Men VAd det är eländigt trist med reklamavbrotten!!!
LÅNGA är det också, och alla dessa trailers med hemska program……
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Håller med om ljudkvaliten. Och om all reklam som dyker upp flera gånger unde programmet. Sedan tycker jag inte riktigt om alla tillbaka blickar som kommer flera gånger under samma program. Det räckte med ett par återblickar under ett snånt här kort program tycker jag. Annars så är ju det Okända verkligen intressant.
Det finns mycket reklam dfa. det är ett program med höga tittarsiffror.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland