Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1115 ggr
[Jeremina]
0

Svåra val

Jag vill tala om och då talar jag för mig…när jag hjälper i en tråd där djur är borta t ex så kan jag bara meddela vad jag får till mig. Eller vad jag hör,ser eller känner..

Ibland är det negativt och jag upplever att det är svårt att meddela sig genom att skriva för saker och ting kan uppfattas fel..

Kom ihåg att det är inte vad jag vill eller tycker om jag är pessimistisk utan mina guider har gett mig dessa uppgifter och då kan inte jag förmedla något annat..

Jag tycker det är svårt att bestämma sig vad som är rätt att fömedla eller inte på ÖN…Obestämd Om jag ska vara tyst eller inte…någon trodde jag var sur…

Tänk om vi kunde få tillbaka alla djur till sina rättmätiga ägare….Skrattande

Jag vill bara säga att jag gör så gott jag kan..kramar till alla djurvänner från Jeremina..Kyss

[Jeremina]
0

Otroligt intressant det som hände nu..min dator hängde sig och när bilden kom tillbaka var jag tillbaka i min egen tråd, innan den hängde sig läste jag i en annan tråd…har hela kvällen sett Orber och haft en känning av att någon har problem med hjärtat..men vem vet jag inte än..

Nu klappar någon mig på kinden…ska prova att ha en pratstund…har jag något att berätta så återkommer jag i morgon….kram

Katarinaj
0

Mm jag håller med dig, inte alltid lätt att veta om man ska förmedla det som kommer till en. Men när jag känner starkt då skriver jag det jag får fram. Men i bland är det som om man försöker för mycket och man måste pausa lite, i alla fall jag.http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/12122/img_480b2f016573a.jpg

linhof
0

jag tycker att ni är duktiga….. och väldigt givmilda Glad

det kan inte vara lätt att få till sej en massa saker om andra hela tiden och ibland är det nog svårt att förmedla rätt….. för man vill ju inte såra.

Kram Linda

Mads
0

Det är jättesvårt tyker jag. Man vill inte trampa nån på tårna, ibland får man in känningar från nån som inte vill veta eller har bett om det osv. Man vill inte göra övertramp, vill inte såra och vill inte vilseleda ifall man skulle ha fel.

Men jag tror som så att man ändå måste lita på sin förmåga och ber folk om hjälp så delar man med sig av vad man får in, inte sjukdomar och liknande men det tycker jag säger sig själv. Så länge man är ödmjuk & har hjärtat på rätta stället så Glad

Kramar

Amor Vincit Omnia

[Hellas]
0

Jag håller med dig Jeremina, det är en svår balansgång men samtidigt kan man ju inte mer än berätta det man får till sig som du är inne på.

TantAlma
0

Jag tycker du gör ett jätte bra jobb som delar med dig och ger av dig själv. Det är ju inte så att du bestämmer vad du ska svara i varje fall. Du får ju till dig information.

Det enda jag kan förleslå är att du lyssnar till ditt hjärta om det är vad du ska förmedla eller ej från tillfälle till  tillfälle.

Vid mer ledsamma besked kanske ta det via PM och de andra skriver man i tråden.

Eija
0

Jag tycker absolut att du kan fortsätta, för du har ju så tydligt framfört att du vill bara väl o inget annat….du är så duktig tycker jag….

kram på dig, och fortsätt som du gör…..

Elisabeth-J
0

När man lägger in en tråd om hjälp med att hitta försvunna djur, föremål eller foton på Orber så får man räkna med att man kanske inte får dom svar man vill ha alla gånger, det man ser/förnimmer ska man kunna skriva och personen som vill få svar ska även kunna ta det på ett bra sätt. Kan man inte det så bör man inte heller fråga om andra kan se var djuret/föremålet finns eller om det är en orb eller inte på ett foto. Fortsätt du Jeremina och svara där du vill hjälpa till!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Jeremina]
0

Ni är så härliga..tack för att ni säger vad ni tycker och vad ni tycker att jag ska göra….intressant Elisabeth….jag känner att jag måste vara ärlig.

För om jag inte är ärlig då mår jag dåligt och undanhåller jag känns det som jag ljuger, och jag ljuger aldrig..bara någon vit lögn någon gång…

Puss och Kram..ni värmer mitt hjärta och ni ska veta att det är stort…Flört Tack också för att ni tror på mig och tycker jag är duktig…Skäms