Hej Alla
Jag går och tänker på att nu på lördag.
Är det alla hjärtans dag. Jag vill bara säja ge alla ni känner kramar och pussar sej att ni älska dom ock att ni tycker om dom. varför inte ge en liten blömma.
själv skall jag göra det . Och gå ut på graven och tända ljus till min älskade son Zedd.
Men åt andra sidan låt alla dagar vara alla hjärtans dag.

Jag håller med dig, låt alla dagar vara alla hjärtans dag!

Du har så rätt! Fint sagt att låta alla dagar vara alla hjärtans dag =)

Håller med. Och låt alla dagar vara Alla Hjärtasn Dag.
Jag kommer att gå till mina föräldrars grav på Lördag för att tända ljus där. Tänder ofta ljus här hemma med till minne för dem.
Ser att du skall bli mormor för 2:dra gången. Jag skall bli farmor för förta gången i slutet på Maj och det känns verkligen spännande. Det skall bli så roligt.
Min brorsons son fyller 1 År nu den 28 Feb så då skall vi på 1 Årskalas.
Önskar dig Red-Lady och alla andra här ute på ÖN en riktigt fin em/kväll.
Kram på er!

Har redan förberett och handlat så det blir extra god middag och efterrätt. Sedan bara måste man ju ha sånna där röda gelehjärtan med sig på jobbet!
Kram alla 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

#3#
Tack Britt-Marie Jag kommer också att gå ut till gravarna.
Jag har min mamma och pappa liger i Göteborg.
Zedd liger nära mig så jag kan gå till hans grav är oss Zedd.
Ett par gånger i veckan vill se att ljuset brinner oss honom.
Ha det gott och en god kväll vi hörs
Jag kommer oxå tända ljus på gravar som vi besöker för att man tänker på personerna i fråga osv alla hjärtans dag är ju för alla även dem på andra sidan,alla hjärtans dag är en speciell dag för alla att visa kärlek på och omtanke kram

#6#
Det är sant att alla hjärtans dag är för alla.
Men det skall väll inte vara bara en gång om året.
Låt alla dagar bli alla hjärtans dag. Tack skall du ha vi hörs

alla dagar är hjärtans dag till alla vi älskar kram på er alla. och på dig med kära syster. mia