3 olika drömmar
Har tydit några drömmar själv det senaste och har fått bekräftelse för dem och har precis börjat inse att det kanske ligger ngt allvarligare i att tyda sina drömmar men behöver nu yttligare hjälp med drömmar jag hade inatt, drömde mkt mer men detta kommer jag ihåg.
Jag min bror hans flickvänn och min polare som just nu bor tillsammans i hus på landet. Vi går runt och letar efter nytt hushåll i området då vi av ngn okänd anledning inte bor kvar / får bo kvar. Vi kommer upp på en grusväg och möts av en man som berättar att han har eller kan fixa ställe att bo på i området bakom honom, han ger oss villkoren att om ngn får inbrott eller sitt hus förstört på ngt sätt så går ALLA grannar in o hjälper till så att allt blir bra med pengar, hushåll eller vadsomhelst, detta skulle självklart gälla oss också. Vet inte anledning men vi godtar inte detta o går senare upp på en annan grusväg och möter en man som som ger oss samma villkor för 50 000$, skillnaden var att detta var ett "finare" område fast inte rikare och exklusivare på ngt sätt område, detta tar vi och får ett "hus" som ligger jätte högt upp i luften och är en gigantiskt stor skumgummiboll.
Näste dröm åker jag och min bror från stockholm till skara där jag kommer ifrån för att hämta en häst till hans flickvänn (detta gjorde vi för några veckor sen) skillnaden var att när vi kom tillbaks så saknades hästen och vi kunde bära transporten på våra axlar.
I denna drömmen sitter jag min bror och hans mamma (vi är halvbröder) och diskuterar ngt jag tyvärr inte kommer ihåg, vi väntar på att min brors polare ska komma med en pizza. Det ringer på dörren och jag går o öppnar han presenterar sig "Christoffer" och jag svarar "Christoffer" vilket jag också heter, vi går in till dem andra o öppnar pizza kartongen och då påpekar min bror att det är fel pizza och att den är också från fel pizzeria (min bror hade gett klara instruktioner om vilken pizza och vilken pizzeria den skulle komma ifrån).
Drömde som sagt mkt mer om varje scenario men detta kommer jag ihåg, hoppas på många bra svar! : )
vh

Oj oj nu tar vi det lungt.
Blir jobbigt om alla skriver på en och samma gång!
Här fick du många svar…