Hej allesammans!
Hur mår ni? Efter en tid i Italien är jag nu hemma i Sverige ett tag. Skönt att få äta svensk god mat, den italienska föll mig inte i smaken.
Jag bifogar en bild som ni kan kika lite på. Jag tycker mig se en kvinna i rummet vid byrån. Är det jag som har livlig fantasi eller kan ni också se henne?
Stora godnattkramar! I natt är månen full.
Lenha 
Är det en person i fåtöljen? Det ser ut så…wow..
kram jag heter Jeremina och har inte träffat på dig tidigare..

Hej Jeremina!
Nej vi har inte träffats på tidigare. Jag har varit "borta" från ÖN ett tag. Är du ny här? Kul att ses 
Den personen jag ser står bakom fåtöljen… huvudet framför stereon.

Hej Lenha!
Jo, jag ser oxå en kvinna vid byrån och en jätte fin orb på den bruna fotöljen vid fönstret. 
Ja! Du har livlig fantasi. Inget ont i det men förberädd dig på att många kommer att se både kvinnor och hundar i dammet som flyger omkring.
#4,
…och du är kul du….
#0, jag ser oxå något där du beskriver…och sen jag oxå denna fina orb i fotöljen längst bort….kul att se dig här igen….

#0 hej jag är ny här men ser oxå nåt mellan stolen o byrån o jag brukar inte se nåt sånt annars…(undrar om det börjar släppa för mej?) o en jättegrann orb i fotöljen 
Väl mött Linda
Hej Lenha! Va roligt att höra av dig igen! Välkommen hem!!!
Intressant bild där!
Tittar igenom lite snabbt bara så jag har inte tonat in på den mer än bara tittat snabbt.
Önskar dig en fin dag.
Kraaam Happyspirit
Men där är du ju Lenha! Hoppas att du har haft det bra, trots maten
Ser också nåt på bilden, men vad vet inte jag
Kul att "se" dig igen iaf!!
Ät på nu, och ha det gott. Kram / Pia
Hej Lenha och välkommen tillbaka!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Välkommen tillbaka Lenha! Jag har saknat dig massor och tänkt mycket på dig, skönt att veta att du är här nu igen 
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hej o välkommen hem!!!
Hej Lenha och välkommen tillbaka, vi har saknat dig
Kram
Hej Lehna och välkommen tillbaka!
Kram/Marina
Välkommen hem Lehna
Ser bara orben i fotöljen - är det den du menar?
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Välkommen tillbaka!
Vilken fin orb det är vid fotöljen 

Hej Lenha! Välkommen tillbaka och roligt att se dig här igen!
Tänkte på dig häromdagen och så dyker du upp. Märkligt, men sånt har hänt mig några gånger på sistone. Tänkt på personen dagen innan eller så och nästa dag dyker dom upp på ett eller annat sätt.
Fotot får jag återkomma till. Har lite brådis, ska se Terry ikväll på seans. Bara nu inte snön sätter stopp. Har börjat snöa här.
Kram
Välkommen Tillbaka! ;-) Förnimmer oxå någon stå bakom fåtöljen, känns som en kvinna..

#5 kul att se dig igen också Eija!
Kramar!

#7 Tack finaste Happy!
Önskar dig en god natts sömn och en fin morgondag!
Stora kramar! 

Ja, nu är jag tillbaka Pia. Jag har haft en otrolig resa. Jag har ätit konstant sedan jag kommit hem. Haha. 
Kramis!

#9 Tack Christine.

#10.
Tack Elisabeth!
Jag har saknat er också. Massor! Det sprider sig ett lugn i kroppen när jag kommer tillbaka till ÖN. En underbar känsla.
Sov så gott
Pussar och kramar 

# 11, 12, 13 TACK!!!!! och KRAMAR TILL ER!!!!

#14.
Tack Jane.
Nej, det var inte orben i fåtöljen jag menade. Jag ser en kvinna bakom fåtöljen som står närmast. Hennes huvud är framför den svarta stereon. Är jag inbillsk tycker du?
eller kan du se något där?
Kramis 

#15, 17 Tack tack :)

#16.
Tack Tommy! Jag har tänkt på dig och mailet som jag skulle skicka till dig. Jag har varit alldeles för frånvarande från datorer på senaste. 
Ja, det är faktiskt ofta det händer att man tänker på en person och så dyker den sedan upp. Intressant!
Jag är så nyfiken på seansen med Terry. Skriv gärna och berätta. Hoppas att snön inte hindrade dig.
Stora godnattkramar !
Hej Lenha, roligt att se dig här igen
Kram