Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: sorg
Läst 1087 ggr
drutten53
0

Klosterträdgården

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er..

Idagarna som har gått bestämmt den 21 januari..så tog min far steget efter 3 års väntan på perongen..han klev stilla  på   himmlatåget…Änligen har han får frid..från sin svåra sjukdom..Alzaimers..Tredje natten efter hans bortgång..så kom han in i min dröm..efter kom min mor..och längst bakom stod min dotter…Far han var frisk då..han kom imot mig sa TACK..min mor var oxå frisk..hon krama om mig..båda menade  detta med hela sitt hjärta..min dotter sa inget hon bara LOG stort…

Tack pappa för alla åren…Förlåt att jag släppte tåren…Den dagen du gick över..mina tårar föll tyst som löven..Saknaden blev för stor.. då DU for..Nu du är i Klosterträdgården. Träffar alla du håller kär ..men lämnar mig kvar här..Men Far vi ses igen..men inte än…I morgon är det begravning kl 13.00..har valt musik…Vår lilla Klosterträdgård…Jag vet att du älska den högt..därför tog jag den..

VILA I FRID..pappa…

http://www.youtube.com/watch?v=IC6BQAE0T-4&feature=related

Frejzan
0

Beklagar sorgen. Fin dröm. Jag tror att det var inte bara en dröm, han kom till dig för att visa att han nu har det bra, har blivit frisk och har sina närmaste med sig.

Klosterträdgården är fin. Den passar nog er. Är så härlig.

Kramar om.

drutten53
0

Tack Frejzan…det var oxå min första tanke när jag vaknade…jag vaka hos min far sista timmarna…lika så hos min mor för tre år sen…min dotter han jag inte för hon var 18 mil ifrån mig..hon lämnade oss oväntat..27 år gammal..för 3½ år sen…saknaden är stor efter henne…mina föräldrar hade gjort sitt..men vist kunde dom få va med lite till här..men det är livets gång…kram