Kvällens seans
Nu har Ina, Maiya och Hellas åkt och det känns tomt för jag saknar dom redan så otroligt mycket!
Tack Ina och Maiya för en jättebra seans! 7 klockrena kontakter och budskap kom fram under kvällen och sen har vi haft en trevlig och mysig pratstund. Tack Hellas för att du kom med och för det du fick in med fotot, klockrent det också!
Vi ses snart igen tjejer! Massor av kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Vad spännande med så många kontakter.
Skulle också vilja gå på en seans bara det vore något i närheten.

Vad spännade ni haft i kväll. Och så duktiga ni är som kan få fram så där klockrena kontakter.
Sjäv börjar jag längta efter en ny sittning snart. Var på en i somras, men börjar bli sugen igen. Känner att jag orkar nu.

Tack Elisabeth. Det var jättetrevligt ikväll,och så kul att få träffa dig och de andra som var med på kvällensseans.
Det var så mysigt att sitta och prata en stund med er,saknar er redan allihopa.
Och tack Tina för att vi fick komma hem till dig ikväll.
Kram till er båda./maiya
Stort tack Elisabeth för ikväll, saknar dig också. Vi pratade om det på vägen hem sen att det var så roligt att ses och vi önskar allihopa att vi bodde närmare varandra. Det var en härlig kväll och så mysigt att sitta och prata sen också. Tack till dig också Tina för att du tog emot oss
Kramar
Tack Tina och Elisabeth och tack till er andra, det har varit en underbar kväll.
Feg som jag är fegade jag ju ur men det visste jag ju nästan från början att jag skulle göra
.
Många kramar och tack till Ina och Mayia för den fina kontakten ni förmedlade till mig, det var så oväntat men även så otroligt glädjande.
Resan hem, nja, det var ju ingen hit direkt men nu är jag hemma och myser lite.
Många varma kramar
Skönt att se dig hemma igen Hellas, som sagt inte det bästa väglaget. Så roligt att du var med oss ikväll! 
Kramar
Det är roligt att läsa om era träffar och vad ni kan. Man kan klart se att övning ger färdighet.7stycken,wow!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag "visste" ju att det skulle gå bra
Och känner mig glad för eran skull. Vad härligt att ni fick en mysig kväll, och att du följde med Hellas!!
KrameliPöSS
Vilken härlig kväll ni verkar ha haft! Ni är så duktiga! Snacka om att det går som på räls för er nu! Jättekul :)
Kram
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Grattis tjejer. Visst är dom duktiga, det vet vi att ni är. Härligt att ni har haft en underbar kväll tillsammans.
Kram Tina
Grattis tjejer! Vilken härlig kväll ni haft!
Kram
Bra jobbat Ina och Maiya!!!
Bamsekramar från mig!

Vart ligger Seansen i fall man vill komma?
#13 Luxplyr! Den var igår, dessutom var det en seans för våra tränande medium så det var nog en liten speciellt utvald grupp som var där.
Kram Happy

oki
Här händer det grejor
Kul - det är härligt med dessa tränings seanser!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

_TACK Ina, Mayia och Hellas för en jätte trevlig kväll, och för det ni förmedlade till mig… Det betydde/betyder massor !
Tack till Elisabeth med
min vän !
Kram Tina
_