Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 527 ggr
Jennie-S
0

God Morgon 8/2

Har vart en lång natt här igen.. Nu tycker jag att sömnen får ta och komma tillbaka.. Obestämd 
Idag blir det långpromenix som vanligt sen återstår det att se vad som händer, har inte tänkt så långt än *S* men nåt blir det väl alltid =)

Önskar er alla en härlig söndag!

Kram till er!

Bybo
0

Då ska jag passa på att vara trevlig en morgon, och även jag önska alla en fin Söndag.

Jodå, jag är nu vaken vid denna tiden pga av annalkande fullmåne *S*

Pling!

Farwuq
0

Hej i denna morgontimme, hur har ni det i en del av världen? Bara bra hoppas jag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

maiya
0

Godmorgon alla Öbor.

Önskar er alla en underbar söndag.

Kram till er.

stina63
0

Godmorgon Ön

Ha en skön söndag, Själv så ska jag jobba.

kram Tina

[GunillaF]
0

Godmorgon!

Det första som ska göras idag är att försöka få bort snön som kommit. Ca 2 dm. Pust!Obestämd Det är tur att det är kall snö. Den är inte så tung då.

Ha en trevlig Söndag!

Happyspirit
0

Godmorgon!Skrattande Jaa, här sitter jag då insnöad som så många andra. Som tur är så behöver jag nog inte åka någonstans idag. Skulle i och för sig behöva handla lite men det är ingen panik med det. Undrar hur mycket snö det ska komma?  Det har fortfarande inte slutat snöa!

Önskar er alla en fin dag!

Happyspririt

[Hellas]
0

Godmorgon, ja hos mig har det kommit massor med snö och det är ingen idé att åka ut någonstans så trevligt var detTungan ute.
Alla fina energier hos Tina gjorde ju sitt till :)
Min sömn har varit god men jag har haft massor med drömmar.

Jag ska idag tvätta lite och dessutom firar vi bröllopsdag idag.
För 4 är sedan var vi i Dominikanska Republiken och hade ett sagolikt bröllop där bröllopsfotona består i en Hellas som vadar i havet, barfota, hur romantiskt som hellst med andra ord Kyss.

Ha en bra dag

Elisabeth-J
0

God förmiddag!

Här har det snöat massor så det ser ut som hemma här nu, men hörde igår att det är mycket mer snö hemma nu så det blir ju spännande att se sen. Idag är jag så glad efter gårdagen, tänker på hur roligt det var att få träffas.

#6 Insnöad? Det är ingen fara med den här snömängden, då skulle du se när man är insnöad i Norrland :)

#7 Vilket fantastiskt bröllop ni hade Hellas och Grattis till bröllopsdagen!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

#8 Ni Norrlänningar pratar om att vara insnöade i Norrland men ni har ingen aning om hur det känns för en kvinna att vara insnöad i Tumbo!!!Skrikandes

Hehe!

Grattis Hellas på Bröllopsdagen! Låter som ett underbart bröllop ni haft!Skrattande

[GunillaF]
0

Nu ska jag klaga…

Fy tusan för snövallar. Nu har jag varit ute och försökt få bort en snövall vid min uppfart till huset. Den var ca 60 cm hög och bredde ut sig ca 1.5 m. Tjocka, tunga snöblock! Jag orkade bara göra en gång genom den så att det går att gå ut till gatan. Komma härifrån med bilen är bara att glömma. Hoppas att det inte blir något akut så jag måste iväg. Får ringa efter en taxi isåfall.

Jag fattar inte att det är så väldigt olika hur det blir, beroende på vem som plogar gatorna. Att dom inte är tvungna att ta bort dessa massor som blir efter dom?! Förr gjorde dom det. Nu har ryggen fått sitt och lite till. Nu blir det värktabletter och sängläge ett par timmar. USCH!

Tatsu
0

Här snöar det också för fullt. Hundarna har jättesvårt att ta sig fram det når ända till bringan och då är det mellanstora hundar.

Måste ut och försöka skotta framför garaget så traktorn får ta resten, det är nog 3-4 dm sedan i fredags. Tur det är kallsnö så den är lätt -12 ute så det blir inga snögubbar kanske en snöängel men då kommer man väl inte upp utan blir översnöad.

Annars tror jag inte att man ger sig ut frivilligt idag borde varit och handlat men det får nog vara tills i morgon.

Det blir i allafall snö kvar till sportlovet i år det är inte alltid så.

Tatsu

Elisabeth-J
0

#9 Ut och skotta nu Anki, kl 18 träffas vi på Ming, käkar gott och har trevligt tillsammans med Trisha och Morsan Kyss

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sven-g
0

Snö har kommit ca 20 cm, 10 gr kallt, väntar på att snön vädret ska avta. Så man får ut med traktor och röja upp här och hos grannar. Man är nog efterlängtad just nu.

linhof
0

god middag Glad jag skall oxå klaga…..

var är snön!!! vi vill ha snööööö Tungan ute

här på bästkusten är det bara blött o plusgrader hela tiden… o barnen klagar på att snön uteblir…o jag med Obestämd

annars är det bra… väl mött Linda

Britt-Marie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Eftermiddag!

Vi har också fått en massa snö idag. Svårt att ta sig fram då plogen dröjt på sig. De hinner väl inte med att skotta överallt. Men jag tror plogen har kommit förbi nyligen här nu.

Ha en bra Söndag em alla här på ÖN!

Britt-Marie