Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 827 ggr
[Alexandrae]
0

Ögon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg någon gammal tråd om det här och tyckte det var väldigt spännande! Alltså att låta någon annan tolka och säga något om mina ögon! Glad Så, vad säger mina ögon..? (Hade tyvärr ingen bättre bild)

[Alexandrae]
0

Nehe, ingen som har något att säga… Obestämd Kom igen nu Oskyldig

bettis69
0

Jag skriver ner lite kort bara om vad jag ser. Är lite stressad just nu.ska till tvättstugan Glad

Jag vet inte om foto är nytaget, men det här gäller vid tidpunkten fotot är taget. Jag tittar på det fysiska först och sedan bakom det, djupare.

Jag ser en oro , eller uppgivenhet för något som har med brustna drömmar eller löften att göra

Jag ser en hund

Jag ser en kille/pojkvän och tillsammans med det ser jag Avsked eller distans.

Berätta gärna om det stämde.

bettis69
0

Om det inte är din hund så kan det vara en bekants hund som du gillar mycket och du känner frid där då. Eller en hund du haft som betydde mkt.

[Alexandrae]
0

Herregud, vad du är duktig !!

Oro/uppgivenhet, stämmer rätt bra vid tidpunkten som fotot togs.

"Jag ser en kille/pojkvän och tillsammans med det ser jag Avsked eller distans." Stämmer ännu mer exakt!! Nu blir jag nästan rädd, haha!

Jag har dock ingen hund, och har aldrig haft någon… Men det kanske tyder på något annat… Du är sjukt duktig i alla fall! Tack så mkt! Skrattande

bettis69
0

Hmm konstigt att jag fick upp det där med hunden. Ingen av dina vänner som har en hund du tycker om? Det är iallafall frid kopplat med hunden.

[Alexandrae]
0

En av mina kompisar har en hund, visst tycker jag om den, men jag har inget speciellt band till den så. Men det kanske har något att göra med min och min väns relation?

bettis69
0

Ja, det hänger nog mer ihop med din vän. Du kanske känner att du kan slappna av och bara vara med henne. Att hon är som en ventil för dig?

[Alexandrae]
0

Det stämmer, hon är min bästa vän och vi delar typ allt Flört  Tack så jättemycket för att du läste av vad mina ögon säger! Det var väldigt intressant! Skrattande

bettis69
0

Vassego Glad

Jag har lovat läsa av flera ögon, så jag startar en ny tråd.