Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2294 ggr
Idunn
0

Drömmar om män

Jag drömmer allt som oftast om män. En per dröm då, eller möjligen två. Men de varierar iaf så det är olika män per "natt" (och hur låter inte det då? Tungan ute)

Gemensamt med alla dessa män är att de är väldigt trevliga, mjuka, omhändertagande, ödmjuka, kärleksfulla och att de vill ha MIG! De tar mycket på mig, tittar på mig, är starka och trygga. Känslan när jag vaknar efter dessa drömmar är väldigt god och jag lever på den hela dagen.

*njut*

Men jag undrar- är det min längtan efter en man i mitt liv som skapar dessa drömmar? Är det drömmar om mig själv? Eller finns det den minsta lilla antydan i drömmarna om att en man faktiskt är på väg in i mitt liv..? (Har varit singel ett antal år och börjar väl så smått längta…  Obestämd)

//Förhoppningsfull Idunn

sven-g
0

Nog har man drömt sånt men om tjejer Tungan ute oj oj oj vad det kan bli.

cillaj
0

Enligt tolkningar av drömmar, står en man för " trygghet i familjen"

Och flera män betyder " stor påfrestning, förvirring"

Av vad jag har läst, någon annan kanske har en annan tolkning.

Kram cilla.

Idunn
0

#1- nu får jag nog lov att göra dig besviken för det är sällan som drömmarna är av sexuell art, de är snarare omhändertagande  Flört

#2- jo, det där med trygghet kan jag köpa, jag skulle behöva det stödet i mitt liv. Och flera män kan ju mycket väl bli en påfrestning  *visslar* men nu är det ju inte flera åt gången utan en i taget. Och någonstans så känns dessa män ändå lika, som om det är samma man i olika skepnader. Men känslan av mannens närvaro är hela tiden densamma- en väldigt välgörande och god känsla!

Men kan det verkligen inte vara någon sorts glimt om att mannen är på väg in i mitt liv?  Skäms

[Jeremina]
0

Jag har haft sådana drömmar och jag lever ju i ett lyckligt långt äktenskap där allt fungerar……men det kan vara som i Eleris tråd där man har ett frikort och dreglar på bilder av en snygg man…fniss..Skäms

Vi kanske behöver känna oss behövda och omtyckta och det kan vara så att du är på gång att träffa en sådan man…Flört

Idunn
0

Jeremina- ditt svar köper jag!   Skrattande

Visst behöver vi känna oss behövda men kanske behöver vi även få bli omhändertagna ibland. Iaf jag, och jag ser verkligen fram emot att få träffa den mannen!