Ensam men ändå inte
Sitter i ensamheten mitt i natten och filosoferar för mig själv. Och inser att jag ändå inte är ensam. Det pågår saker runtomkring mig och jag misstänker att de är hustomtarna som håller mig sällskap.
I början när vi var nya här i stugan så var det lite sisådär med kontakten. Men nu känns det mer och mer som att vi nya innevånare är accepterade och räknas till "familjen".
det finns säkert en och annan som anser jag fått tomtar på loftet, men det struntar jag i. Vi trivs ihop tomtarna och jag.
men nu är det dags att sussa sängen på söta örat.
ha det gott alla

Nejdå inte tror jag att du har tomtar på loftet,inte mer än en annan 
Låter härligt med tomtar som inneboenden
Kram Eva
hahah det är nog mera vi som ses som tillfälliga inneboende. Tomtarna, eller vilka det nu är(?) fanns här långt före oss. 

Hej Maggan!
Vad fint att ni har tomtar i stugan, dom går säkert
sin runda och ser till att allt är väl.
Önskar både er och tomtarna en fin helg.
Kram på dig/ Sonja
Detsamma till dig Toyan! 
Det låter mysigt med tomtar som sällskap, mitt sällskap är jobbigare och bullrigare.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har också ett bullrigt sällskap som har en förmåga att fylla ut varje vrå med sin närvaro, i vaket tillstånd vill säga.
Missförstå mig inte, jag älskar min man, men han tar upp allt tillgängligt utrymme bara genom att vara den han är. Inte förrän han har törnat in för natten får andra en chans att komma fram och märkas av. 
Jag har noterat att de når mig upp i knähöjd och när jag går runt i stugan känns det som att vada genom tomtar - eller vad det nu är.
Jag anar att det bullriga sällskap du talar om Cristine inte är av den vaniga mänskliga sorten?
He he nej, det är dom inte, men ibland är de riktigt trevliga och sjunger för en.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
hihi kul