Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 744 ggr
witch
0

Syner som handlar om andra människor

Om ni såg/fick till er något (som en varning)  som berörde någon ni inte känner, skulle ni berätta det??

Personen det gäller är själv synsk så man kan ju tycka att h*n borde kunna se det själv, men vet av egen erfarenhet att det är allra svårast att se igenom dom man har närmast…

Hur skulle ni reagera om det var er det gällde?

skrult
0

Hejsan! Vet inte hur jag skulle göra men man kan ju fråga sig varför du fick en varning,det kanske är så att du ska förmedla det till gällande person eftersom det är svårt att se igenom sig själv. Kän efter ordentligt så vet du nog hur du ska göra.

Lycka till!

Kram

[Jeremina]
0

Det där är mycket svårt att avgöra men jag har undanhållit saker i trådar här på Ön för jag kan inte förmedla svåra saker..det behöver inte handla om döden för det utan andra saker med…Obestämd

Sedan är det svårare med sig själv och sina närmaste oftast men inte alltid och jag tror att vi är mycket olika….Flört

Elisabeth-J
0

När det gäller varningar brukar jag förmedla det till dom jag vet kan ta det på rätt sätt och är personen själv medial/synsk så kanske h*n kan förstå det.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

witch
0

Tack så mkt för era svar.

Vet dock fortfarande inte hur jag ska göra.. La kort och dom bekräftade det också, men tänk om det ändå är fel? Kanske man oroar och ställer till med problem i onödan. :o Å andra sidan så tänker jag hellre en varning för mkt än för litet…

Svårt!

bettis69
0

Om jag får till mig något om en person som inte är så bra, då skickar jag healing och böner istället.

Det är bra motverkan.