Häxor
Såg en tråd som handlade om regression om hängning men jag har en undran….om jag varit häxa och blivit bränd på bål
Varför? Jo…om jag bränner mig på hetvatten eller flott t ex känner jag det direkt men sen känner jag ingenting och det är lite läskigt faktiskt…det brukar inte synas heller oftast 
En gång fick jag ett ordentligt brännmärke men kände ingenting..men kyla känner jag direkt och avskyr att hämta saker i frysen..
Vad tror ni? Jeremina!

Det låter som du är varmblodig
…har du det kallt inomhus?
Du får prova ta reda på om du varit häxa.
Själv undrar jag om jag haft något med medicin att göra i tidigare liv, för jag är så fascinerad av att titta på program som TRAUMA, operationer, Akuten osv.
Jag är intresserad av medicin och hjälpa människor.
Jag brändes på bål som häxa, jag har aldrig använt sockar/strumpor,vantar eller mössa, kan gå utan jacka mitt i vinter,jag använder sommastövlar (cowboy). Fryser..jo det är klart jag fryser ibland, mest efter maten eller om jag sitter stilla länge vid datorn. Då fryser jag om ryggen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Många, och då de flesta som dömdes som häxor var långt från häxor, och de flesta hade inte något med något sådant att göra ens. De flesta blev inte ens brända på bål utan blev halshyggna. Här i Stockholm brändes bara en enda för häxeri men antal blev halshyggna för häxeri. De flesta tror att alla som blev dömda som häxor brändes med det var som sagt mer varnligt att de halshöggs.
Men på tal om din fråga, kan vara mycket möjligt att du var en av de som brändes och att du blev dömd som häxa. Och oavsett om du var en häxa eller inte så tror jag att har man blivit dömd för det så kan man nog till nästa liv få en sådan begåvning eller något liknande. Själen minns ju vad den varit med om och har den i ett tidigare liv blivit oskyldigt dömd för mågot så minns man det i det livet fast kanske lite defust men att man kan känna det på sig. Och om du känner på dig att du har blivit dömd som häxa och därmed blivit bränd som en så är det nog rätt troligt att det ligger till så.
Usch jag ryser bara jag tänker på vad dom gjorde med häxorna….Jag känner ibland att jag har gjort något mycket elakt och förbjudet i något av mina liv, därför "får" jag inte syssla med magi nu…jag tror att jag blev straffad med att bli instängd i en "gravkammare" och sedan bara lämnad där att dö….jag vet inte om det stämmer men det känns så…
U R us
#5 Usch vilket obehagligt minne du bär på långt inom dig. Kanske kan du göra en regression och se klarare så kanske du får en närmare förklaring till hur det gick till och varför du blev satt där?
Är inte precis frestad att uppleva det igen…
fast jag vet att jag borde,,
U R us
Jag har ju min medialitet och jag håller på med naturens mediciner…jobbade med en homeopat förut och har lärt mig mycket…gör egen tinktur och salvor som jag och mina, kära får av mig…
Det brukar fungera mycket bra….jag är den närmaste släktens läkare och veterinär ifråga om rådgivning vid icke allvarliga saker och jag brukar ofta ha helt rätt…
Jag har även gjort saker som jag inte berättar för någon om….vissa saker behåller man för sig själv….
Förr brukade jag aldrig frysa, nu kan det tänkas jag fryser om ett finger som jag skadat för ett antal år sedan. Har man varit isbjörn då, hmmm är nog mera lik en valross.
Jermina! Har du något råd att ge till mig?
U R us
Skriv pm och ställ frågan till mig där…kram
Tror att jag har varit prästinna i tidigare liv. Saker jag "vetat" men inte minnts tror jag talar för det. Att man inte minns det fören äman hör talas om det och då vet man att det var det men vetat hela tiden. Låter jättefånigt :(
Hur gör man en regression?
U R us
Jag har gjort regression men även haft syner om vem jag var i mitt viktigaste liv, det som präglat nuvarande livet mest. Det är ingen vem som helst så jag kunde kolla upp om detaljerna stämde. Vilket dom gjorde! Så lite läskigt. Det känns så överväldigande eftersom det är så stort….
Man har ju oftast levt många liv. Jag har också fått till mig att jag blivit bränd. Som liten var jag livrädd för brand, hade massa mardrömmar om att brännas levande.
Häxa kan man väl säga att jag är fortfarande, jag talar med djur, har massa katter, samlar örter osv. Dock inte wiccan!
Silja…Dance..jag har så varmt inne så jag svettas…kanske beror det på att jag är en "Bitch" full av hormoner under övergångsåldern eller är jag en "Witch"
Det kanske inte är någon skillnad…ha…ha..
Kram på dig min finska vän!!!!