fler ögon
Eeeehhh…….
du får försöka igen…
**Ophs…där kom bilden ju..heheh
**

Ja, man får ju inte ge upp så lätt.
oj vilka fina ögon!! jag började tänka på älvor och troll, sagor. "Förtrollande" dök upp i mitt huvud! och jag blev nog lite förtrollad av din ögon! =)
vackra blåa ögon med många drömmar, vill se allt….utforska både det man se och ta på och det som är "osynligt. Ser barn som leker och du leker med, inte vara så allvarlig kan vara en styrka. Solen skiner och naturen står dig nära….Det finns 2 personer som tittar till dig från andevärlden, en kvinna relaterad till din mamma, mycket milda och ömmsinta ögon på henne, enkelt klädd och omtänksam, och en man som verkar tystlåten och eftertänksam, ser honom hugga ved…(kan vara symboliskt). Det finns flyttningar runt dig, dina eller att du hjälper någon, ser vatten förmodligen havet. Mat på vita tallrikar, tända ljus, kanske är du romantisk lagd,
Ja, det va vad jag "såg, kände, upplevde" kanske hittar du något du kan relatera till.
Kram Lady Oona
Ängla-ögon! 

Tack alla ni som har tagit er tid och lust att kommentera mina blå ögon. Det var ord som värmde långt in i hjärtat. Tack så mycket.
Britt-Mari

jag tycker du ser lite skrämd och ledsen ut.. men sen är jag ju urkass på det här :)
Jag ser vatten det första jag gör så jag tolkar det som du är en väldigt känslig person. Sensitiv och detaljrik. Jag tror att du är en person som är kvinnlig en känsla för detaljer. Du märker små detaljer och du är vaken och snabb i tanken. Jag känner mycket musik runt dig så det skulle inte förvåna mig om du är mycket musikalisk. Tex en underbar sångröst.
Du är mycket klarsynt men kanske lite för snabb ibland och kan kanske vara lite virrig och vimsig *skrattar* Jag upplever dig som en ren person så jag tror att du är väldigt mån om din hälsa och vad du äter. Du är mycket förtroendeingivande så många människor kommer till dig och lättar sitt hjärta. Någon stans där bakom de vackra magiska ögonen kan jag också skönja en blyghet. Det är ingenting som märks men den finns där inom dig. Du är också väldigt nýfiken och tycker om att skaffa dig kunskap på olika sätt. Känns som du är en person som läser mycket.
Oj jag skulle kunna fortsätta i evigheter känns det som men det får räcka här. Jag tror också att du är fashinerad av magi. Vit magi menar jag då förstås och allt som gör livet mera spännande.
Kram Anki

Nu skriver jag innan jag läser vad de andra skrivet..
Jag upplever dina vackra klarblå ögon som du en gång har gått igenom något svårt och tufft, Du fick kämpa för att komma igenom denna kris, du har lagt det bakom dig, men jag kan se det i bakgrunden. Du är väldigt mån om andra och har ett stort hjärta. Du bryr dig alldeles för mycket om vad andra tycker och tänker om dig. Du duger precis som du är och du gör alltid ditt bästa. Tyvärr finns de som vill utnyttja ditt goda sinne för sin egen själviskhet. Ibland hade du behövt sätta ner foten mot dessa energitjuvar. Du är väldigt snäll och godhjärtad!
nu ska jag läsa vad de andra såg i dina vackra ögon!