Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 761 ggr
Farwuq
0

Electronic Voice Phenomena

Är det någon av er som sysslat med EVP? Har ni i såfall lyckats med att spela in röster från "andra sidan"?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Jane-Lyzell
0

Japp - här får vi Evp titt som tätt:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Farwuq
0

#1 Kan du kort förklara vad du upplevt/fått höra?

Jane-Lyzell
0

Oftast hör man endast ett ord eller en fråga om "hör ni mej" (då de inte kan höra sig själva andevännerna) Ett namn eller en mening……

Det är ju inte så att vi aktivt är ute efter EVp här utan de kommer med autoamtiskt vid andra inspelningar!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
0

Det är ett väldigt intressant tema, vi hade många aktiviteter i förra huset jag hade  så till slut drog vi kablar till olika punkter i huset och spelade in några nätter med Gold Wawe programmet som tar upp minsta lilla ljud. På en av skivorna som vi spelade ner utav klippen vi gjorde hör man en mansröst men det är omöjligt att höra vad han säger.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Choklad
0

Jag kan berätta en liten historia om en av mina kära söner, när denne var i sina tidiga tonår.( Han är 18 och lite mer mogen nu ) Grabbarna tittade ofta på olika spökprogram på datorn odyl. Min son sa sig då inte vara rädd. Men de andra grabbarna var inte fullt så tuffa. Iallafall så befann sig "tuffa gänget" i en lägenhet hos en av kompisarna. Dom satt då och lyssande och gjorde lite olika experiment med datorn och andra apparater, för att de ville lyssna på "spökenas" röster. Och plötsligt så får de in en röst…fråga mig inte om det var en äkta "spökröst" eller något annat…men tuffa gänget fick fart på benen och ut som skott flög de ..alla utom min son då…han var plötsligt helt ensam med "spöket". Sent på natten kom han hem och berättade storögt om sin upplevelse.Flört

U R us

Lilj-an
0

En kväll för många år sedan hände nåt . Jag var på väg hem från min syster , mina  barn hade somnat i bilen . Efter ca 3 mil genom skogen  hör jag plötsligt en röst som säger till mig. 

-  Bromsa det kommer en älg .

Jag hör rösten väldigt tydligt så jag bromsar, men hinner tänka lika snabbt, vad gör jag ,har jag blivit knäpp, här är ju bara jag och mina sovande barn vem pratar med mig ? Så jag sätter foten på gaspedalen och  tänker ge järnet hem för även jag var trött.

Då händer något gaspedalen tar inte den är helt död , precis i samma stund kommer  älgen springande  ca 2 meter framför bilen.

Snacka om att jag lyssnar efter oförklarliga röstvarningar i fortsättningen ./ Ann

Choklad
0

Jaha det kan jag tro! Vilken tur att du blev varnad! Måste ha varit en chock efteråt…..

U R us

Lilj-an
0

#7 Jo, jag skakar fortfarande ………….. på tanken av vad som kunnat  hänt  buurrrrrrrrrrr

Farwuq
0

#8 Huga! Hoppas du verkligen ger akt på varningar i fortsättningen.