Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 582 ggr
Farwuq
0

God morgon 6/2

God morgon, hoppas ni är pigga och vakna, det är jag åtminstone.

Här i Skåne är det +2°C och mörkt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Jennie-S
0

God morgon! Här har natt sömnen försvunnit spårlöst. Ska ta och försöka gå och lägga mig och hoppas på ett par timmars sömn.. ska iväg senare på dagen och köpa present till kusinens son som fyller år imorgon =)

Önskar er en härlig dag!

Kram

[AnnikaOhlsson]
0

Godmorgon! Här vid Vänerns strand är det "halv snöstorm". När jag borstade av bilen i morse så hann jag inte borsta snabbt nog innan den var igensnöad igen…

Så det blev en lugn biltur i 2 mil á 40 km/h. Men jag kom tryggt fram! :-)

stina63
0

Godmorgon. Har sovet gott inatt, Temperaturen i malmö står nu 3 grader.
Ska jobba hela helgen så jag får titta in här på morgonen under helgen.

Ha en skön helg// Tina

Farwuq
0

#1 Usch ja, sömnlöshet är inte kul, tur att du kan vila under dagen.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

linhof
0

Godmorgon Skrattande här på bästkusten har det snöat hela natten o är ett par plusgrader Glad och nu ska jag gå och nana kudden då jag har jobbat hela natten…

Så…. nattinatti alla goa Glad

sweethoney
0

God morgon !

Här i Falköping är humöret på topp! Skrattande Det snöar ute och det är så vitt och vackert! Förhoppningsvis kan barnen (och jag) äntligen få till lite pulkaåkning i helgen. Det har vi längtat efter.

Så måste jag bara få berätta…. Jag var på Tangokurs i går! Det var sååååå kul men såååå svårt! Skrattande Men åh vad det var kul!!

Ha en fin dag allihop!

*KRAM*

Amor vincit omnia

Britt-Marie
0

God morgon!

Det snöar även här i Kopparberg idag. Det är -1½ grad.

Sitter fortfarande här i min mysdress, men skall väl så småning om komma i mina vanliga kläder. Men det är skönt att gå och skrota lite så här en stund. Och varför jäkta. Jag skall ju ta det lugnt efter allt som varit och är ännu. Men idag är det 3 månader sedan jag fick göra min första op för gallan, den som gick så fel, så det blev yttligare en stor op och så gick de ned via svaljet en gång. Allt inom loppet på ett par veckor. Men jag kan inte fatta ändå att det är 3 månader sedan. Jag åkte till lasarettet den där tidiga morgonen för att göra min galloperation och trodde jag skulle komma hem dagen där på. Men så blev det ju inte, det blev dryga 5 v på lasarettet. Orken kommer tillbaka sakta men säkert. Tar mina promenader och jag orkar lite längre och längre. Och nu börjar ljuset komma tillbaka mer och mer, så då har man längre tid på dagen att ta sig ut med och kanske hinna ut ett par vändor med.

Men idag vet jag inte om jag kommer ut nått i detta väder. Vi får se hur andan faller på.

Önskar er alla en skön dag!

Britt-Marie

Cristine
0

God förmiddag. Här är grått och det ser ut som att det ska snöa, har inte varit ut och tittatpå graderna jag ska inte gå ut i dag så jag bryr mej inte.Flört

Ha en härlig dag.

Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

kajsa-kavat
0

God förmiddag alla !

Här har vi lite lätt snöfall och nästan 0 gradigt, så jag hoppas att temperaturen håller sig på minus.

Vi ska vara barnvakt till två små busungar (2 och 4 år) i helgen, så snön kommer lämpligt. Då kan vi ut och åka snowracer. Så nu ska jag försöka förbereda en del av maten till helgen, så vi får mer tid med barnen. Det ska bli så roligt. Hoppas dom håller sig friska till i morgon nu, för vi skulle ha dom för 2 veckor sedan, men då fick lílla Ida magsjuka.

Ha en bra dag !

Kvaser
0

Hej på er !

Här sitter vi och väntar på senaste nytt…från sjukstugan…
Vi får väl se hur det bli i dag.. Men hoppas ni får en trevlig dag i alla fall….jag får se om jag tittar in då och då..

Kram/M

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Trisha
0

God middag!

Här vräker snön ner och jag är ut o far. I mitt gamla hem för att hämta upp lite saker, men nu vete sjuttan om jag inte blir kvar här över natten… Huah, nu vräääääker det verkligen ner.

Saknat dator, lite irriterande faktiskt att vara utan.

Hoppas allt är väl med er alla!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Jane-Lyzell
0

God dagens

Snöyra och mellan tummen o pekfingret - mycket varmare en igår:-)

#7 Britt marie - jag har inte fattat att du bor så nära här :-) Kul!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eija
0

God middag!

Här snöar det av glatta livet….suck…vill inteeeee……har redan varit ute o dragit några skovel tag nere vid infarten till huset, så att det inte blir en sådan där stor snövall när plogen kommer förbi….

Typiskt att gubben skall ha åkt hem igår efter sin ledighet…han har tur han….

Var iväg o skar bort mitt horn under luggen igår, hon tyckte inte att det såg ut som något farlig, får besked om 4 veckor….

#10 kvaser, får man vara nyfiken o fråga vad som har hänt….hoppas att det inte är något tråkigt…tänker iallafall med värme på dig….

kram alla där ute

Eija

Kvaser
0

-Ja, klart du får..

En väldigt nära vän/bekant till oss har krockat. Hon kolliderade med en annan personbil i går… Kollisionen blev kraftig, så de fick skära loss henne ur bilen. Så i går kväll, när alla prover tagits och allt lagt sig. Då åkte vi upp för att hälsa på henne.

Hon var förstås öm i hela kroppen….men idag kommer svaret från röntgen…så vi väntar och ser om vi kan avlasta familjen ngt…

Vi har erbjudit oss att ta barnen och hunden, så att hennes man skulle kunna vara med henne….

Så vi får se…

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Eija
0

#14, ojdå!…fy för denna vinter med halka o lyckor….då förstår jag att du är/var orolig….va gulligt av er att hjälpa till om det behövs….ja det är det man har vänner för….

Kram på dig och jag skickar varma kramar till dig o din vän/bekant…

Eija