Jane pärlan!!!
På lördag kommer jag till din Storseans här i Trollis, jag blev så attans glad när jag fick reda på detta
STORA KRAMAR
Wiiiiii
Passar på att fråga om det finns fler Trollhättan-bor här på ÖN?
*Puffar upp*=)

Attans krattans att jag inte kan på lördag!! Trollhättan är ju inte så himla långt bort.
*suck*
Amor vincit omnia
Men vännen, bor du nära mig
Jag kommer helt klart bjuda på fika ngn dag bara så att du är beredd*ler*
KRAM

*ler* Och du är alltid välkommen här!
Det tar ca 1 timme att köra mellan Falköping och Trollhättan.
*kram*
Amor vincit omnia
Det är ganska komiskt egentligen…jag har haft känslan att alla godingar på ÖN är så långt borta, men det stämmer ju inte*fnissar* tack för inbjudan Sweetie*Krama*

Så roligt för dig Eleri! Hoppas du får det trevligt och med lite tur kanske en kontakt.
Kram
#7 Ja detta ska bli såå spännande, att få kontakt är en ren bonus, men det ska bli så attans kul att se Jane in action*wiii*
*Kram*
Japp! Jag bor ju i VBG. men det visste du ju redan *ler*
Jajamen*ler* Så roligt att jag har ÖN godingar nära*ler*
Jag bor i Järpås( ca 2 mil söder om Lidköping) det tar ca 45 minuter till Trollhättan. är ganska ofta på Överby och handlar. Det var synd att det är denna lördagen vi ska till Helsingborg över helgen. Tove
Aj aj aj då vad synd
- omständigheter med arrangörens man (en olycka, tillräkligt allvarlig ) Gör att - tiden för att ta in folk till detta blev för knapp - så vi har senarelagt min seans där om några månader!
Men om du vill åka till Göteborg så kommer jag till "Två Världar" onsdagen den 11 februari kl 19.00. www.tvavarldar.se
Hemskt ledsen vännen! Hadde ju varit stormkul att träffas
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Men OJ…vännen, är allt inställt på lördag då?:-O :-(
Den 11:e blir dessvärre svårt, men jag får satsa på att hälsa på dig på Ramsbergsgården till sommaren istället*ler*
Men attans, vad synd!!!
KRAMA
Men då kanske jag kan komma dit har inget den 11 vad jag kan se i almenackan.
#14 roligt Kenzo
Kom fram då så vi kan träffas!
Kram Jane
#15 Hej jag och mamma ska försöka komma jag har inget nu iallafall så vi syns nog kram Tove
#16 Vad kul!
Kram Jane
#3 jag kommer ju till göteborg med- om du kan:-)
Vänligen Jane