Lena Ranehag
Någon som vet hur man kan få en sittning med henne? telenr/e-post?

Om du googlar henne så kan du nog hitta hennes sida har jag för mig.

Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej!
Det är väldigt svårt att få tag i henne. Vet många som försökt och sedan tröttnat då hon har speciella telefontider. Tror att det är en timmes telefontid någon gång i månaden eller så. Men är man poppis så är man.
Erika
Det tar så lång tid efter man mailat henne och när jag fick mitt svar talade hon om vad mycket hon hade att göra…jag förstår det så dum är jag inte…och det skulle kosta 700 kr för 45 min. Nej tack! för mig men det står ju andra fritt….
det kostar ungefär lika mkt hos alla som lever av att vara medium. man måste ta betalt annars kan man ju inte hjälpa någon, om man inte har till mat och hem!
men jag har också ringt henne många ggr utan att komma fram.. någon här som faktisk har fått en tid med henne??
jag tycker hon är fantastisk duktig, tveklöst sveriges bästa. verkar dessutom mycket varm och jordnära, inte sådär flummig och konstiga som många i den här branschen är/blir.
Jag tror att ingen orkar med mer än tre till fyra sittningar på en dag. Nu så är jag ju inget medium men jag vet att det tar mycket hårt på krafterna. Så inte kan man bli fet på detta jobb.
Jag har gjort medialvägledning för henne. Hon har tel:0523/70016 Ring detta nr. sedan är det en telefonsvarare som säger vilken tid hon tar emot för bokning av tid. Det är en timme som hon sitter och svarar. Det var tjockt med telefonsamtal, men skam den som ger sig :) Trevlig kvinna och duktig, fick även in tidigare liv under samtalet.
Jag har gjort en sittning med Erika Andreasson och hon fick in 3st som jag kände igen. Helt suveränt och en upplevelse för livet. Tack till Erika på Ljusstrålen. #3# vi frös bägge för det blev kallt när vi satt under sittningen fast vi hade 40 mil emellan oss …hi,hi.
Kram Jile