Konstiga känslor under meditation
Ibland när jag mediterar så är det som hela kroppen vibrerar. Det känns jätte konstigt. Ibland är det som man håller på att ramla över till vänster när man sitter och mediterar.
Är det någon som har ett bra svar varför det blir så?

Det kan ju vara så att din guide visar att genom att du lutar åt vänster att han/hon är med dig. Du kan under meditationen be din guide om ett Tecken kan ex vara att denne nyper dig i örat, att du får en luting åt något håll osv. Men det ska vara samma sak varje gång, så fortsätt att meditera =)
Tack för ditt svar =)
Jag tror inte jag lutar mig utan mer att det är känslan. Det känns väldigt skummt i alla fall.
Kram.

Blir lite nyfiken, är dock ingen expert på långa vägar men…
Har Du prövat att fråga Din guide om denna känsla?
Kanske får du svar…!!
En annan tanke är att den som visar detta med "vänsterkänslan" kanske hade någon sådan problematik i sin kropp under sitt liv - visar VEM det är?!!!!
Om inte annat så - ge det lite tid - ibland har jag själv upplevt som små pusselbitar här och var - som tillsammans, vars helhet har förbluffat mig …!!!
/kram moonflower
Hmmm, tack för tipset. Jag ska prova. 
Jag känner igen det med att hela kroppen vibrerar…det är varenda levande cell i din kropp med alla minnen som är lyckliga helt enkelt…dem är ju levande som sagt…att falla åt ett håll har att göra med kroppens balans yin och yang säger min sjukgymnast som ger kinesisk djupgående akupunktur…
Kroppen håller på att rätta till balansen och då känns det så..
Kanske någon fler kan mer om just yin och yang? 
Det känns riktigt skumt när det blir så