Det okända ikväll
Kl 20.00 på TV4 plus. Ska kolla. Kopierat från TV-planeten.
Del 2 av 12. När Hanna Björk och Daniel Pettersson flyttade in i sitt hus i Grytgöl, Östergötland, såg de fram emot att äntligen få gott om plats för hela familjen. Föga anade de att de inte skulle kunna använda ena halvan av sitt nya hem. Undervåningen var trivsam och ombonad, men övervåningen verkade bebos av någon eller någonting. Caroline Giertz och mediet Vendela Cederholm försöker ta reda på vad det är som stör familjen.
Tack för påminnelsen…..skall bänka mig…
kram

Tack Tommytoe!

Bra med en väckarklocka. Jag har glömt bort tiden. Det är bara att sätta sig i favoritfåtöljen och titta.
Tack för påminnelsen
Tack Tommy!
Missade ju förra veckan så jag tackar för påminnelsen :)
Kram
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Varsågoda!
Tänkte inte på det innan idag, men så slog det mig bara för en liten stund sen att det är nog det okända ikväll.
Det var ett bra avsnitt! Vendela var klockren!
Hon är duktig.
Håller med Gunilla: Klockrent! 
Hej. Ni som såg hela hur var det på slutet. Det ringde här precis innan de skulle återkomma och tala om vad som hade kommit fram. Är nyfiken :-)
Var rädda om varandra
Vet ju inte hur mycket du hann se signemo, men det var iallfall, killens mormor och tjejens morfar som gick o stöka där….och hästen som morfar hade med sig fanns oxå på andra sidan, och dom två var visst väldigt speciellt fästa vid varandra….
Sen mannen som hade lämnat eneriger kvar, som hade hängt sig, stämde bra, när dom kolla upp i arkivet….mannen hade bott ensam där utan familj eller barn….han fick visst inga…han var iallafall tydligen väldigt bitter och hängde sig vid 52 års ålder enligt böckerna….
Så det stämde oxå….paret var iallafall helnöjda med detta, och redan då när Vendela var där så kände dom värme i golvet där uppe…och det hade det fortsatt att vara….
Och det var visst släkten som gick o stöka där som hindra henne att åka iväg med bilen så att hon kom undan bilolyckan

Jättebra avsnitt! Det verkade ju som allt stämde och kunde kännas igen!
Duktig Vendela!
Attans missade programmet :( men jag får titta på reprisen.
Ja det var verkligen klockrent!

# 11 Det finns en räddning !
Kolla min tråd =)
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Ja, det var ett bra avsnitt. Såna händelser den med skeden och så bilnycklarna! Vendela var bra!
Tycker mycket om Vendela och det här axsnittet var ju som ni säger klockrent!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tycker mycket om Vendela och det här avsnittet var ju som ni säger klockrent!
" Var nära naturen - var när dig själv "

Jag tycker mycket om Vendela och det här programmet var riktigt bra tycker jag. Och det verkade ju klockrent allt ihop. De som bodde i huset var hel nöjda.
#13 Tackar!! 

Hon är så säker, Vendela! Gillar henne!
Satt precis och tittade på tv4.se/replay
Missade det så klart kl 8 som vanligt.
Vendela blir bättre och bättre. De första avsnitten hon var med i verkade hon lite virrigt och osammanhängande - nu ger hon betydligt säkrare intryck. 

Jag missade början av programmet men det var roligt att få se det jag såg för Vendela gjorde det jättebra ikväll 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
En stor eloge´till Vendela
Ett sant spiritualistiskt medium!
såg detta avsnitt och hon var väldigt duktig!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Vendela var klockren. Såg reprisen på Replay. Tack Kvaser

Väldigt bra avsnitt!